Mijn naam is rik boellen
Ik ben een autoliefhebber in hart en nieren.
samen met mijn zwager/vriend/mattie niels 323i een e30 ex cup auto gekocht om (minder snel maar meer rijplezier te hebben op de nurburgring dan met de nissan's)
Dit groeide natuurlijk weer uit tot een project waar intrax big brake remmen een supereta blok enz enz bij kwamen en de rondetijden weer in de buurt van de nissans kwamen

Samen met niels een e30 erbij (316) een e36m3gt (moet nog opgebouwd worden, rustig alles compleet erbij zoeken)
En de e28 als daily

Deze werd me te slecht om echt helemaal te gaan restaureren om er een super fijne daily van te maken.
Dus besloten de auto te verkopen (zonder de e34 b10 velgen) en op zoek te gaan naar een e34 touring
Deze uiteindelijk gevonden en een fraaie 540ia gevonden

Deze zal uiteindelijk ook niet ontkomen aan een aantal persoonlijke upgrade's
Begin is net gedaan m5 zwart tussen de achterlichten

Interieurfoto's

Hout pookje vervangen voor leer (ben niet zo fan van al dat hout)

Ook de alpina e34 b10 breedset die onder de e28 zat erbij gepakt en de juiste maat banden eromheen
Vind het heel erg dik staan en alleen nog even juist op hoogte stellen. Dus ze gaan totaal opgeknapt worden voor komend seizoen.

En Rustig opzoek naar m bumperpakket en een set mooie orginele velgen (style 20 en 21 zijn er al maar gaan waarschijnlijk volgende winter de winterbanden om)
Zal binnenkort een project topic aanmaken
Gr rik