petra218i - Nieuwe 2 serie
petra218i - Nieuwe 2 serie
ivm diefstal preventie verwijderd
Laatst gewijzigd door petra218i op 12 apr 2016, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
My husband left me with my BMW, damn I miss that car so bad !
Re: Nieuwe 2 serie
Welkom hier………… ?!
Gefeliciteerd met de aankoop ! Welk type is het qua uitvoering ?
Misschien kun je iets meer over jezelf en de wagen vertellen ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe !
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier voor zover het mogelijk was
Gefeliciteerd met de aankoop ! Welk type is het qua uitvoering ?
Misschien kun je iets meer over jezelf en de wagen vertellen ?
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe !
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier voor zover het mogelijk was
- Marcel535i
Re: Nieuwe 2 serie
Veel rij plezier met je active tourer! Ik mag er ook wel eens in rijden en het is echt een fijne auto.
I was Born to Move Wild .... BMW
Re: petra218i - Nieuwe 2 serie
ivm diefstal preventie verwijderd
Laatst gewijzigd door petra218i op 12 apr 2016, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
My husband left me with my BMW, damn I miss that car so bad !
Re: petra218i - Nieuwe 2 serie
Heb onlangs met een 225I mogen rijden, iets andere motorisering, maar erg fijne gezinswagens!