Willem X5 2015
Willem X5 2015
Beste BMW rijders,
Mijn naam is Willem Daniel, ik ben woonachtig in Noord-Holland en ben sinds een jaar eigenaar van een BMW X5M50D MY 2015 met alle denkbare opties muv stoelventilatie
In het verleden ook al eens BMW gereden en daarna bijna uitsluitend Porsche en Volvo
Mijn hobby's zijn golfen en youngtimer Porsches verzamelen, ik bezit een 993 MY 1995 en een 996 4S cabrio 2004 en binnen 2 weken komt er een Porsche 964 MY 1991 bij
Sinds kort is mijn focus ook gericht op bijzondere BMW's zoals een M3 cabrio, M3 GTS, en één van de allermooiste vind ik een Z3 M coupé
Ik hoop hier kennis en ervaring te delen, bij voorbaat dank hiervoor
Groet Willem Daniel
Mijn naam is Willem Daniel, ik ben woonachtig in Noord-Holland en ben sinds een jaar eigenaar van een BMW X5M50D MY 2015 met alle denkbare opties muv stoelventilatie
In het verleden ook al eens BMW gereden en daarna bijna uitsluitend Porsche en Volvo
Mijn hobby's zijn golfen en youngtimer Porsches verzamelen, ik bezit een 993 MY 1995 en een 996 4S cabrio 2004 en binnen 2 weken komt er een Porsche 964 MY 1991 bij
Sinds kort is mijn focus ook gericht op bijzondere BMW's zoals een M3 cabrio, M3 GTS, en één van de allermooiste vind ik een Z3 M coupé
Ik hoop hier kennis en ervaring te delen, bij voorbaat dank hiervoor
Groet Willem Daniel
Laatst gewijzigd door Willem51 op 24 nov 2015, 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Willem X5 2015
Beste Willem,
Zo te horen een echte patrolhead, met een mooie BMW als dagelijkse auto.
Als je iets zoekt laat het ons weten misschien kunnen wij je helpen. Ook van je BMW's mag je foto's posten, die zien wij met z'n allen graag. Ook van de verzamelporsches zie ik (en denk menig ander) wel eens een foto.
Een van de mooiste young/oldtimer BMW's vind ik zelf de BMW Z1, maar deze zijn redelijk schaars.
Succes met je zoektocht, houd ons op de hoogte en veel veilige kilometers
Zo te horen een echte patrolhead, met een mooie BMW als dagelijkse auto.
Als je iets zoekt laat het ons weten misschien kunnen wij je helpen. Ook van je BMW's mag je foto's posten, die zien wij met z'n allen graag. Ook van de verzamelporsches zie ik (en denk menig ander) wel eens een foto.
Een van de mooiste young/oldtimer BMW's vind ik zelf de BMW Z1, maar deze zijn redelijk schaars.
Succes met je zoektocht, houd ons op de hoogte en veel veilige kilometers
- jwbakkenes
Hoi Willem,
Mooie hobby auto's heb je en er komt nog een hele mooie aan zie ik.
Ik verheug mij op de foto's ondanks dat het geen BMW's zijn, komt wel gewoon uit Duitsland
Dus lekker plaatsen he!
Mooie hobby auto's heb je en er komt nog een hele mooie aan zie ik.
Ik verheug mij op de foto's ondanks dat het geen BMW's zijn, komt wel gewoon uit Duitsland
Dus lekker plaatsen he!
Welkom hier Willem !
Klinkt erg goed, foto's zijn zeer welkom zoals al geschreven
Leuke hobby heb je
Maak ook gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen !
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Klinkt erg goed, foto's zijn zeer welkom zoals al geschreven
Leuke hobby heb je
Maak ook gerust een showroom aan, altijd leuk voor jezelf en voor anderen !
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
p.s. ik heb je topictitel even gewijzigd voor het overzicht hier
Haha zo'n hobby zie ik ook wel zitten!
Gaaf wagenpark bezit je!
Voor de BMW youngtimer stem ik op de 8 serie
Gaaf wagenpark bezit je!
Voor de BMW youngtimer stem ik op de 8 serie
Wow dat is nog eens een gave verzameling auto's! Nice!
- jwbakkenes
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Willem,
Je hebt een hele mooie X5
Je porsche collectie is ook niet mis.
Succes met je collectie aanvullen met bijzondere BMW's
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je X5 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Je hebt een hele mooie X5
Je porsche collectie is ook niet mis.
Succes met je collectie aanvullen met bijzondere BMW's
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je X5 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events