Dit is mijn eerste post op dit forum!
Het verhaal is als volgt:
Tijdens de APK van m'n 320 coupe is gebleken dat de auto goed rot is aan de voorkant bij de dorpels en een stukje in de bodem (onder bestuurdersstoel)
Dat stuk in de bodem is doormiddel van het inlassen van een plaatje natuurlijk prima te maken.
Op de dorpels lijkt het allemaal niet heel diep te zitten. Volgens de lasser die het gaat maken is het goed te doen met een paar uurtjes werk.
Helaas is vooraal links het zijscherm goed naar de klote
![:S :s](./images/smilies/confused.gif)
Oftewel, ik ontkom er niet aan deze te vervangen.
![Afbeelding](https://dl.dropboxusercontent.com/u/37057725/Laten%20staan%2C%20interwebs/IMG-20150831-WA0003.jpg)
Nou had ik graag jullie mening, hoe ik dit het beste kan doen...
Nieuw zijscherm kopen en laten spuiten? (Dan uiteraard meteen wat plekjes meepakken hier en daar)
Maarja, das natuurlijk wel een prijzige oplossing...
of
2de hands scherm kopen wat onder nog goed is, en dat stuk overzetten op mn eigen zijscherm? (waarschijnlijk is er dan net een paar cm andere kleur zichtbaar wat boven de sideskirts uitkomt. Een degelijk calypso zijscherm heb ik nog niet kunnen vinden)
Nou ben ik zelf vrij goed met de spuitbus. Ik weet dat dit nooit een net zo goed resultaat kan geven als wanneer de spuiter het doet, maar misschien is het het overwegen waard...
Graag jullie mening!
Alvast hartelijk dank
![Duimen omhoog :duimen:](./images/smilies/duimen.gif)
Groet,
Luck