Hoezo, zal toch wel gaan.vpzeeman schreef:Ik hoop dat de loodjes op de velg langs de remklauw komen
De BMW is verkocht.
- jwbakkenes
Re: JW zijn BMW 550i, wintervelgen aangeschaft
Dit zal net gaan, maar strak.
- jwbakkenes
Heb een "thuiskomer" met gereedschap aangeschaft, komt deze week binnen. Ik heb namelijk geen runflat banden.
Als voorbeeld:
Als voorbeeld:
Laatst gewijzigd door jwbakkenes op 08 okt 2017, 22:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: JW zijn BMW 550i, thuiskomer gekocht
Prachtige wagen!
BTW:
waar heb je zo'n thuiskomer setje gekocht, ik zoek er ook nog een...
BTW:
Jaaaa, die moet ik ook nog hebben, pffff, er is nog zoveel wat ik wil hebben hahahahaha
Heb vorig jaar 650km op een thuisbrenger gereden vanaf Nurnberg, dus ze kunnen zeker wel wat hebben
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
- jwbakkenes
Op Marktplaats, zoek al weken en heb deze aanbieder gelijk gebeld en zaken kunnen doen, vandaag in zeer goede nieuwe staat de spullen ontvangen.BMWnewbie schreef:Prachtige wagen!
BTW:
- jwbakkenes
Hahaha, ik ken dat.Bart70 schreef:Jaaaa, die moet ik ook nog hebben, pffff, er is nog zoveel wat ik wil hebben hahahahaha
- jwbakkenes
Vandaag de thuiskomer in de achterbak geplaatst, past dus niet.......
Ik heb de kunststof behuizing eruit gehaald zodat de 17 inch velg er wel in past, 16 inch past wel in de originele behuizing.
Ik heb de kunststof behuizing eruit gehaald zodat de 17 inch velg er wel in past, 16 inch past wel in de originele behuizing.
Re: JW zijn BMW 550i
Er bestaat ook een behuizing waarin het reservewiel past.
525d E61 2007 pre-LCI
- jwbakkenes
Ook met 17 inch, dat heb ik niet kunnen vinden.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 10 dec 2015, 07:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Bij mijn weten is het reservewiel standaard 17".
Daarnaast is het de diameter van het wiel dat het probleem is. Indien er een 16" reservewiel zou zijn op de E60/61 moet de diameter nog matchen met de standaard wielen.
Daarnaast is het de diameter van het wiel dat het probleem is. Indien er een 16" reservewiel zou zijn op de E60/61 moet de diameter nog matchen met de standaard wielen.
525d E61 2007 pre-LCI
Hele mooie auto zeg, en dikke motor!!!
16" reservewiel past niet om je schijven dus 17" is minimaal. Bij mijn 535d past een 16" ook niet
Ik heb ook zo'n thuiskomersetje alleen de band ligt onopgepompt achterin. Compressortje erbij voor het geval ik hem nodig heb
Ik heb ook zo'n thuiskomersetje alleen de band ligt onopgepompt achterin. Compressortje erbij voor het geval ik hem nodig heb