Jeremy schreef:Welkom op het forum, en hele gave autohistorie en huidige auto! Toch iedere keer een mooie stap vooruit. Heb je verder nog plannen met de 330 naast je audio upgraden? En aan wat voor upgrade zit je te denken?
Voor nu, veel plezier op het forum en voor vragen kun je bij ons terecht.
Groetjes,
Jeremy
Hoi Jeremy, dank je voor het welkom..... Met het upgraden ben je eigenlijk nooit echt klaar alleen moet je wel oppassen dat het niet té vol gaat worden, ben een grote OEM fan maar ook voorstander van " eenvoud siert" .
Eerst heb ik een rondje eromheen gelopen en de cosmetische "mankementjes" verholpen..... 2

emblemen miste ik op mijn velgen, rollo vernieuwd incl. muntenhouder omdat deze kapot waren....... Lipspoiler gemonteerd ( gewoon omdat ik deze mooi vind ) en embleem vernieuwd van mijn schakelpook omdat deze te zwaar beschadigd was.
Stap 2 .... STEKKER ERIN...

gelijk maar de comfort instellinkjes geactiveerd met de BMW scanner.
Vorige week ben ik begonnen met afd. Audio ...... De hoofdunit is geen OEM geworden maar een 2 din win ce multimedia unit ( incl. Dashcam ), is nu aangesloten op de standaard speakers en geeft al een beter resultaat dan de originele cd/versterker....
Op ebay heb ik een OEM skiluik/subwoofer gekocht ( in nieuwstaat ) welke ik deze week wil gaan inbouwen.
In mijn vorige E39 had ik een 15" subwoofer en ja....... Zo'n ding ga je missen .
Deze OEM HK Subwoofer is wel geen 15" maar hij klonk verassend leuk bij de proefopstelling.
Het grote voordeel is wel dat de kofferruimte behouden blijft ,in mijn E39 was ik de helft kwijt aan kist.
In bestelling :

veerpootbrug ... Angel-Eyes .
Misschien later nog een K&N luchtinlaat...