Dension Bluetooth mediabridge voor E46

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
maxitaxi

Dension Bluetooth mediabridge voor E46

Bericht door maxitaxi » 12 dec 2015, 17:22

Ik had even een vraag over mijn Dension BT media bridge die ik zojuist heb ingebouwd in m'n E46. Ik heb achteraf gezien voor mijn gevoel de kabelboom niet helemaal goed gelegd achter de radio, hierdoor klemde de radio zelf toen ik deze er terug in schoof. Met wat gefriemel en het weg duwen van wat kabels lukte het toch. Zijn er nog meer mensen hier die er last van hadden bij het installeren en heeft er iemand enig idee of dit kwaad kan i.v.m. brandgevaar?

Bij voorbaat dank,

Max

sigmundfreund
Contacteer:

Re: Dension Bluetooth mediabridge voor E46

Bericht door sigmundfreund » 13 dec 2015, 11:33

Ik had er ook enige moeite mee. Het is mij uiteindelijk gelukt om de BMW stekker links achter te drukken (en geloof mij, kwam veel gescheld aan te pas :emo: ) en het 'zit' nu allemaal. Schuift niet, Dension onder het zekeringkastje gehangen.

Ik heb niet het gevoel dat het brandgevaar oplevert, de kabels zelf worden volgens mij niet echt warm.
E46 318D Touring
Afbeelding

maxitaxi

Bericht door maxitaxi » 13 dec 2015, 14:31

Dankjewel voor je snelle reactie sigmundf., nou heb ik iets meer zekerheid over de aansluiting! Hahaha, dat geloof ik zeker! Was zelf ook aan het vuilbekken. Ik heb inderdaad hetzelfde als jij heb gedaan, kabelboom links en dan de aansluiting op de dension naar het handschoenen kastje + de microfoon weggewerkt via het dak ook naar het handschoenen kastje.

sigmundfreund
Contacteer:

Bericht door sigmundfreund » 13 dec 2015, 14:56

Precies zo inderdaad! Microfoon wegwerken viel me nog heel erg mee, had er in andere auto's wat meer moeilijkheden daarmee. Jammer vind ik vooral dat er via BT geen ID tags te zien zijn op de headunit bij mij, daar moet nog een iphone kabel voor bij komen van Dension zelf.

Fijn apparaat voor de rest. Werkt ie naar tevredenheid bij jou? :)
E46 318D Touring
Afbeelding

Vaniska
Contacteer:

Bericht door Vaniska » 14 dec 2015, 09:24

Knoop doorgehakt, ik ga er ook eentje aanschaffen!
Hoor alleen maar goeie verhalen over de bluetooth etc.
Ben alleen wat huiverig over het monteren :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”