Krijg knipperlicht huis er niet uit!!
Krijg knipperlicht huis er niet uit!!
Ondanks dat ik op het forum gezocht had naar tips krijg ik mijn linker knipperlicht huis er niet uit...
Ik heb het lipje van het huis al flink proberen naar buiten te drukken en een beetje naar beneden maar zonder succes. Het zwarte lipje wat aan het huis van de andere lampen zit is al een beetje gescheurd en ik heb niet zo'n zin een hele nieuwe set te moeten kopen omdat mijn knipper lichie stuk is.... Het is mijn eerste BMW maar dit is toch wel heel knullig bedacht.... Ik heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen om een lampje te repareren.
Hoe krijg ik dit nu los?
Ik heb het lipje van het huis al flink proberen naar buiten te drukken en een beetje naar beneden maar zonder succes. Het zwarte lipje wat aan het huis van de andere lampen zit is al een beetje gescheurd en ik heb niet zo'n zin een hele nieuwe set te moeten kopen omdat mijn knipper lichie stuk is.... Het is mijn eerste BMW maar dit is toch wel heel knullig bedacht.... Ik heb nog nooit zoveel moeite hoeven doen om een lampje te repareren.
Hoe krijg ik dit nu los?
-
- Contacteer:
Re: Krijg knipperlicht huis er niet uit!!
Kun je er net achter de koplamp unit langs niet bij? of via de wielkast (Plastic kap verwijderen) Ik heb het iig wel is gedaan bij een schade auto maar toen er een hoop af.
Ik weet niet waar je woont, anders zou ik je graag helpen.
Weet dat je hem moet indrukken en tegelijke tijd naar voren (buiten) duwen.
Succes!
Weet dat je hem moet indrukken en tegelijke tijd naar voren (buiten) duwen.
Succes!
BMW E46 320i old car
BMW E81 118i new car You Only Live Once, Enjoy!
Bedant voor het aanbod maar ik woon in Haarlem en jij dus aan de ander kant van nl
Maar bedoel je met indrukken naar beneden drukken?... ik heb dat geprobeerd maar krijg er geen beweging in....
Maar bedoel je met indrukken naar beneden drukken?... ik heb dat geprobeerd maar krijg er geen beweging in....
Laatst gewijzigd door Ovanjole op 21 dec 2015, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, zie forum regels.
Reden: quote verwijderd, zie forum regels.
Ik dacht inderdaad naar beneden, staat ook in de handleiding?
En naar buiten duwen, kunt het allicht even proberen met beleid.
Anders even dealer bellen, weten ze zo te vertellen, mijn E46 is alweer poosje terug.
Edit: op foto te zien lijkt het of die naar rechts moet, en dan proberen naar voren (buiten) te duwen.
En naar buiten duwen, kunt het allicht even proberen met beleid.
Anders even dealer bellen, weten ze zo te vertellen, mijn E46 is alweer poosje terug.
Edit: op foto te zien lijkt het of die naar rechts moet, en dan proberen naar voren (buiten) te duwen.
BMW E46 320i old car
Had nog 1 knipperlicht liggen, is toch echt naar beneden en dan naar binnen, zijn dacht ik 2 handelingen in 1..zie wel dat er bij deze iets is afgebroken.
BMW E46 320i old car
Je moet met je platte schroevendraaier net iets meer naar achteren toe, daar zit het klipje dat naar beneden gedrukt moet en schuif je de knipperlichtunit naar voren eruit. Bij bovenstaande afbeelding is inderdaad klipje afgebroken.
Aha, dus het kan zo maar zijn dat ik het verkeerde lipje te pakken had :-)
Alvast bedankt voor alle uitleg en de foto, ik ga straks een derde poging wagen
Alvast bedankt voor alle uitleg en de foto, ik ga straks een derde poging wagen
Je had waarschijnlijk de verkeerde dat had ik in eerste instantie ook toen ik mijn knipperlicht wou vervangen
Klopt helemaal, net de lamp vervangen en het was 5 tellen werk nu ik weet dat ik achter dat lipje waar ik aan zat te rotzooien, moet zijn. Toen ik dat eenmaal wist was het zo gepiept, die foto was ook een goede hulp trouwens.
Nu het volgende wat rest; op het display wordt nog steeds aangegeven dat de lamp stuk is, gaat dat vanzelf weg of moet ik dat op een of andere manier zelf resetten?
Nu het volgende wat rest; op het display wordt nog steeds aangegeven dat de lamp stuk is, gaat dat vanzelf weg of moet ik dat op een of andere manier zelf resetten?
Laatst gewijzigd door Ovanjole op 22 dec 2015, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, zie forum regels.
Reden: Quote verwijderd, zie forum regels.
Die wordt vanzelf ´gereset´ als het lampje vervangen is (of weer werkt).
Zou vanzelf moeten verdwijnen als ik over mijn E46 praat.
Anders zou het kunnen dat er nog ergens een lampje stuk is of slecht contact maakt.
Mooi dat de foto geholpen heeft, heb je even een beeld van hoe het eruit ziet wat je juist niet kan zien als die vastzit
Anders zou het kunnen dat er nog ergens een lampje stuk is of slecht contact maakt.
Mooi dat de foto geholpen heeft, heb je even een beeld van hoe het eruit ziet wat je juist niet kan zien als die vastzit
BMW E46 320i old car
Ja ik dacht ook al aan wellicht nog een lampje maar da's dus niet zo... Zou het connectortje slecht contact maken, hij doet het verder wel...
iedow schreef:Zou vanzelf moeten verdwijnen als ik over mijn E46 praat.
- jwbakkenes
Als je in de gelegenheid bent om uit te lezen dit doen en fouten corrigeren. Anders gewoon de accu klemmen loshalen voor een half uurtje en weer aansluiten. Vaak worden dan de fouten gecorrigeerd. (dit deed ik vroeger wel vaker voordat ik uitlees app had)
Goede tip, dank kan ik ook wel wat mee
BMW E46 320i old car