Martin e46 328i coupé

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Martin Brinkman

Martin e46 328i coupé

Bericht door Martin Brinkman » 25 dec 2015, 12:03

Hallo allemaal, ik ben Martin Brinkman,
Ben in het bezit van een bmw E46 328i coupé.
Hiervoor heb ik een e36 318i sedan gehad en daarvoor een kia clarus die na 8 maanden total los was gereden na een botsing met een bmw 5 serie.
De reden dat ik bmw ben gaan rijden is dat het een degelijk auto is en een geweldige uitstraling heeft en de onderdelen makkelijk verkrijgbaar zijn. En ik vind het leuk om zelf een simpele reparaties te doen en te leren, dus de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Martin e46 328i coupé

Bericht door mieske90 » 25 dec 2015, 22:47

Welkom Martin,

Kun je wat meer vertellen over je wagen, wat voor leuke opties heeft hij bijvoorbeeld?

Foto's van je wagen zijn altijd welkom ;)

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Martin Brinkman

Bericht door Martin Brinkman » 26 dec 2015, 00:41

Het is een tot m3 omgebouwde 328i zilvermetalic met zwart metallic dak, alles is m3 behalve het blok en de remmen.
Het interieur, bodemplaat achter, uitlaatsysteem en carrosserie is volledig m3. Aangezien ik mijzelf (nog) geen echte m3 kan veroorloven komt het toch aardig in de buurt en bijna 200pk is voor mij alsnog ruim voldoende. Ik heb er nog wel een beetje werk aan, maar dat vind ik best leuk om dat te doen. Mistlampen dienen vervangen te worden en hij is redelijk verlaagd en mag wel iets hoger ivm die fijne drempels in mijn stad (Amsterdam ). Zodra ik wat leuke foto's heb zal ik deze plaatsen.

GioO.E46

Bericht door GioO.E46 » 28 dec 2015, 10:58

Hee nog een amsterdammer!
Ben benieuwd naar de fotos, misschien spot ik je nog weleens.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”