*** OPGELOST*** TOPIC mag dicht

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
djvirus

*** OPGELOST*** TOPIC mag dicht

Bericht door djvirus » 26 dec 2015, 17:21

Guys,

In mijn E60 uit 2004 heb ik mijn oude TCU vervangen door een TCU 1.5 ECE. Nu heb ik deze aangesloten en met ncs expertmodus gecodeerd. Mijn Samsung Galaxy S6 maakt netjes verbinding. Alleen blijf ik de melding krijgen van " simkaart plaatsen". Naar mijn weten heb ik alles wat met telematik te maken heeft in de modules TCUM en CAPPL op nicht aktiv gezet. Toch blijf ik deze melding krijgen. Ook de originele BMW telefoon heb ik losgekoppeld en uitgebouwd.

Wie weet toevallig waar het aan kan liggen of wat ik nog meer moet aanpassen?

Afbeelding

[Afbeelding
Laatst gewijzigd door djvirus op 02 jan 2016, 12:32, 2 keer totaal gewijzigd.
:///m: BMW UITLEZEN(E,F,G series), CODING, PROGRAMMING
FSC CODES VOOR RETROFITS CIC NBT NBT EVO
DVD VRIJSCHAKELEN OP NBT EVO id4,id5,id6
xHP Flash, Navigatieupdate CIC & NBT EVO, VIM, Apple Carplay :///m:

DychoNN

Re: Melding sim kaart plaatsen BMW e60 Retrofit TCU 1.5

Bericht door DychoNN » 26 dec 2015, 18:24

Ik volg deze even. Mijn broer heeft deze laatst ook in zijn auto gezet en heeft net zoals jou dat de melding simkaart plaatsen er blijft staan in plaats van het telefoonboek en daarnaast blijft hij een sos failure melding krijgen.

Al wel op verschillende fora gelezen dat in de fa $633 of $639 en nog een aantal optie toegevoegd kunnen worden afhankelijk van de opties in de auto. De optie staat wel in de auto maar zorgt niet voor het gewenste effect, namelijk dat de sos melding weggaat en dat het telefoonboek tevoorschijnt komt. Telefoneren werkt wel gewoon ook zonder het toevoegen van de optie code.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”