Philipz - E60 2007
Philipz - E60 2007
Hallo allemaal,
Na een korte periode van afwezigheid ben ik er weer. Ik zal me nog even snel kort voorstellen, na een e39 uit 2003, een 116i uit 2007 rij ik nu weer lekker in een 5 serie e60 uit 2007. Foto's volgen snel!
Philipz
Na een korte periode van afwezigheid ben ik er weer. Ik zal me nog even snel kort voorstellen, na een e39 uit 2003, een 116i uit 2007 rij ik nu weer lekker in een 5 serie e60 uit 2007. Foto's volgen snel!
Philipz
Philipz26 = Philipz13
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Philipz - E60 2007
Welkom terug Philipz,
kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
foto's zijn altijd welkom.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E60 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 1 november winterwielen meet & greet
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Welkom hier Philipz !
Goede keuze, 5 serie rules
Ik ben benieuwd naar de fotootjes, maak ook gerust een showroom aan voor je wagen als je dit wilt, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben hierbij, stuur dan gerust even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Verder wens ik je natuurlijk ook vele veilige en probleemloze kilometers toe !
Goede keuze, 5 serie rules
Ik ben benieuwd naar de fotootjes, maak ook gerust een showroom aan voor je wagen als je dit wilt, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp nodig hebben hierbij, stuur dan gerust even een berichtje naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Verder wens ik je natuurlijk ook vele veilige en probleemloze kilometers toe !
ja idd, weer een Funfer erbij
[x]e36 318is sedan
[x]e36 318i sedan
[x]e36 325i coupe (non vanos)
[V]e46 318i sedan
[X]e46 323i sedan
[V]e60 530d
[x]e36 318i sedan
[x]e36 325i coupe (non vanos)
[V]e46 318i sedan
[X]e46 323i sedan
[V]e60 530d
[/img]
Laatst gewijzigd door Philipz13 op 14 sep 2015, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Philipz26 = Philipz13
Philipz26 = Philipz13
Mooie E60
ik heb de fotootjes er even juist in gezet voor je, je moet de direct link kopiëren
ik heb de fotootjes er even juist in gezet voor je, je moet de direct link kopiëren
-
Laatst gewijzigd door Philipz13 op 03 nov 2015, 10:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Philipz26 = Philipz13
-
Laatst gewijzigd door Philipz13 op 03 nov 2015, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Philipz26 = Philipz13
Hallo,
Allereerst allemaal de beste wensen en veilige km's toegewenst.
Deze week ben ik overgestapt naar een nieuwe 520D met 70.000 minder op de teller! Betere foto's volgen!
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 304c1f32e7
Allereerst allemaal de beste wensen en veilige km's toegewenst.
Deze week ben ik overgestapt naar een nieuwe 520D met 70.000 minder op de teller! Betere foto's volgen!
http://uploadenfoto.nl/show-image.php?i ... 304c1f32e7
Philipz26 = Philipz13
Gefeliciteerd ! En uiteraard ook de beste wensen !
Vanwaar deze snelle overstap als ik vragen mag ?
p.s. ik zie maar 1 foto, klopt dat ?
Vanwaar deze snelle overstap als ik vragen mag ?
p.s. ik zie maar 1 foto, klopt dat ?
Thnx!
Ik kon m'n vorige BMW goed verkopen en ik kijk dagelijks auto's die te koop staan waarin ik geïnteresseerd ben. De auto die ik rij adverteer ik altijd op marktplaats en deze kwam ik tegen dus het was zo geregeld!
Ja meer foto's volgen! Ik baal trouwens als een stekker dat ik m'n style 135 velgen bij m'n vorige E60 heb mee verkocht dus maar weer gauw opzoek naar een nieuwe set.
PS in het Te koop topic heb ik een advertentie geplaatst met BMW velgen, ik ben sinds kort begonnen in de verkoop van enkel originele BMW velgen.
Ik kon m'n vorige BMW goed verkopen en ik kijk dagelijks auto's die te koop staan waarin ik geïnteresseerd ben. De auto die ik rij adverteer ik altijd op marktplaats en deze kwam ik tegen dus het was zo geregeld!
Ja meer foto's volgen! Ik baal trouwens als een stekker dat ik m'n style 135 velgen bij m'n vorige E60 heb mee verkocht dus maar weer gauw opzoek naar een nieuwe set.
PS in het Te koop topic heb ik een advertentie geplaatst met BMW velgen, ik ben sinds kort begonnen in de verkoop van enkel originele BMW velgen.
Philipz26 = Philipz13
Duidelijk
Overigens, als je ze beroepsmatig verkoopt dan moet je even kontakt opnemen met de eigenaar van dit forum, BrianGT.
Overigens, als je ze beroepsmatig verkoopt dan moet je even kontakt opnemen met de eigenaar van dit forum, BrianGT.