Maartens 525d
Re: Maartens 525d
AFS probleem nog steeds niet opgelost. Maar hij rijdt gewoon verder goed gelukkig!
Nu ben ik toch al aan het kijken geweest voor andere velgen. Styling 242 in 16 inch vind ik te klein. 17 inch denk ik dat wel groot genoeg is. Zoektocht gaat verder haha.
Ook aan het denken aan zwarte nieren. Denk dat ik ze van de week al ga halen.
Nu ben ik toch al aan het kijken geweest voor andere velgen. Styling 242 in 16 inch vind ik te klein. 17 inch denk ik dat wel groot genoeg is. Zoektocht gaat verder haha.
Ook aan het denken aan zwarte nieren. Denk dat ik ze van de week al ga halen.
Zo weer eens een update! Auto deze week gekeurd en gelijk maar grote beurt laten doen.
Tot mijn grote opluchting niks noemenswaardigs! Zal het geluk me dan toch eens mee zitten? Tuffen rustig verder. 341.000 km inmiddels gelopen.
Tot mijn grote opluchting niks noemenswaardigs! Zal het geluk me dan toch eens mee zitten? Tuffen rustig verder. 341.000 km inmiddels gelopen.
Het geluk was van korte duur.. Fietser heeft de Bimmer een kusje gegeven. Wel netjes een briefje onder mijn ruitenwisser.
Met alleen de tekst: Sorry
Met alleen de tekst: Sorry
Ja echt he. Mijn buurman heeft gezien dat iemand bij mijn auto stond. Hij denkt te weten wie. Dus wordt vervolgd.
Vanmiddag langs de schade-expert geweest. €750,- schade ongeveer.
Vanmiddag langs de schade-expert geweest. €750,- schade ongeveer.
Ik hoop het ook. Anders wordt het (weer) een waarborgfonds verhaal.
Sterkte, ik reed 2 weken terug schijnbaar met mijn voorwiel over een 30/30 tegel en boorde zich zo al tollend tegen mijn 2 rechter deuren aan schade ruim €1400,- maar na foto's van situatie neemt de gemeente de schuld op zich zo kan het dus ook
Kijk dat is een nette oplossing Marcel! Ja ik vind het zowiezo maar raar. We zijn toch allemaal verzekerd? Kijk ongelukje kan altijd gebeuren. Maar helaas niet iedereen denkt zo
Nog even terugkomen op de schade. Het werd een welles/ nietus spelletje. Aangezien ik niks zelf gezien heb, heb ik geen poot om op te staan.
Dus nu toch maar het waarborgfonds inschakelen.
Vandaag wel leuker nieuws! Heb van een medeforumlid (de Wolf) mooie velgen over kunnen nemen!
Zeer blij mee! Heb ze al even gepast alleen heb achter spacers nodig. Dus van de week nog eens proberen!
Kofferbak zat vol:
Toch een mooi begin van het jaar!
Dus nu toch maar het waarborgfonds inschakelen.
Vandaag wel leuker nieuws! Heb van een medeforumlid (de Wolf) mooie velgen over kunnen nemen!
Zeer blij mee! Heb ze al even gepast alleen heb achter spacers nodig. Dus van de week nog eens proberen!
Kofferbak zat vol:
Toch een mooi begin van het jaar!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Reden: Niet werkende fotolinken verwijderd
Lekker bakje vol ! Tip volgende keer je benen niet in de kofferbak scheren
Zeer respectabele km stand overigens.
Zeer respectabele km stand overigens.
Hahaha ja normaal is dat de plaats van de honden. Zou nog eens uitgedaan mogen worden
LOL
Mooie velgen! Ik zag ze ook voorbij komen op het forum, zijn nog in een zeer goeie staat zo te zien
Mooie velgen! Ik zag ze ook voorbij komen op het forum, zijn nog in een zeer goeie staat zo te zien
Klopt zijn nog in prima staat! De velg op de foto is eigenlijk de enige licht beschadigde.. Dus slechte fotograaf! Haha