DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Sold! P10 The End!
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Filmpjes!
Thanks, had graag de snerp eruit gekregen maar ben voor de rest wel tevreden over het geluid.
Heb een open diff, maar krijg zelfs een 316 om op 15 inch, op 17 trekt die het niet of je moet heel erg je best doen op droog.
Binnenkort gaat me versere blok erin, koppeling van dit blok is bijna op dus als het dan eraf moet gelijk alles maar doen.
Heb een open diff, maar krijg zelfs een 316 om op 15 inch, op 17 trekt die het niet of je moet heel erg je best doen op droog.
Binnenkort gaat me versere blok erin, koppeling van dit blok is bijna op dus als het dan eraf moet gelijk alles maar doen.
Vond nog een foto op contours, helaas maar 10 meter mee gereden, de 225 45 liepen zeg maar een beetje aan in de kasten voor
Ziet er zeker goed uit. Heb ze ook onder de mijne. Maar heb je spacers dat ze aanlopen?
Ik heb 5mm spacers invb met de schroefset inderdaad
Re: DennisV32 318iS Cosmosschwarz Sedan: Drifter?!
Weer terug met nog een paar updates! Nu zullen de meeste denken je gaat toch niet van je sedan een drifter maken?
Nee dat word hem uiteraard niet, een aanwinst van een tijdje terug was een zilveren 316i coupé uit 96.
Eerste stand van zaken aangezien het een drifter word is natuurlijk:
Juist de 1.6 eruit, want daar kunnen we uiteraard niet schuin genoeg mee.
Vervolgens een M52B25 swap opgehaald:
En die er in een avondje ingelepeld, daarna twee dagen bezig geweest om de missende delen te fixen om vervolgens weer een complete auto te hebben:
Nu zullen jullie vast denken waarom niet de 2.5 in je eigen E36? Simpel, als ik die swap moet er gewoon gelijk een B28 in, met minder neem ik geen genoegen (alleen met meer natuurlijk wel)
Met de sedan is het redelijk stil gebleven, had enkel een tijdje terug even een velgenswitch gedaan met een maat, dus een tijdje op throwing stars rondgereden
Vervolgens de auto in wintermodus gezet, dus een standaard bumper hebt de M-bumper vervangen en dan binnenkort ook de 15 inch eronder.
M-bumper ben ik rustig aan helemaal kaal aan het schuren, hoop werk met alle scheuren in de lak maar deze is van het voorjaar dan weer fresh gespoten.
Misschien voor sommige hier niet zo interessant, maar ik heb me Civic ook eindelijk weer in één kleur en komt binnenkort ook weer terug op de weg:
Nee dat word hem uiteraard niet, een aanwinst van een tijdje terug was een zilveren 316i coupé uit 96.
Eerste stand van zaken aangezien het een drifter word is natuurlijk:
Juist de 1.6 eruit, want daar kunnen we uiteraard niet schuin genoeg mee.
Vervolgens een M52B25 swap opgehaald:
En die er in een avondje ingelepeld, daarna twee dagen bezig geweest om de missende delen te fixen om vervolgens weer een complete auto te hebben:
Nu zullen jullie vast denken waarom niet de 2.5 in je eigen E36? Simpel, als ik die swap moet er gewoon gelijk een B28 in, met minder neem ik geen genoegen (alleen met meer natuurlijk wel)
Met de sedan is het redelijk stil gebleven, had enkel een tijdje terug even een velgenswitch gedaan met een maat, dus een tijdje op throwing stars rondgereden
Vervolgens de auto in wintermodus gezet, dus een standaard bumper hebt de M-bumper vervangen en dan binnenkort ook de 15 inch eronder.
M-bumper ben ik rustig aan helemaal kaal aan het schuren, hoop werk met alle scheuren in de lak maar deze is van het voorjaar dan weer fresh gespoten.
Misschien voor sommige hier niet zo interessant, maar ik heb me Civic ook eindelijk weer in één kleur en komt binnenkort ook weer terug op de weg:
-
Zeer mooie e36 sedan heb je daar als ik de fotos zo mag geloven.
Ben normaal niet zo van de sedans bij de e36 maar vind die van jou erg mooi en laag staan wat hem toch een mooie uitstraling geeft. Die set velgen op de laatste paar fotos staan er ook erg goed onder. Mooi werk!
Ben normaal niet zo van de sedans bij de e36 maar vind die van jou erg mooi en laag staan wat hem toch een mooie uitstraling geeft. Die set velgen op de laatste paar fotos staan er ook erg goed onder. Mooi werk!
Erg netjes zo op de stars!
>>>>Showroom E36's<<<<
Wintermodus op E34 staal, met winterbanden in de maat 195 60 15, past precies!
Binnenkort nog even netjes glanzend zwart spuiten.
Binnenkort nog even netjes glanzend zwart spuiten.
- BMWf20 2.0d
-
Ziet er mooi uit, een echte gangsterwagen
Iedereen de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
Actiefoto van de Coupé gisteravond:
Actiefoto van de Coupé gisteravond:
Is dat blok afkomstig uit een 323? (Zie geknepen inlaat)
Zag al weer een filmpje op FB voorbij komen of was dat een maatje?
Zag al weer een filmpje op FB voorbij komen of was dat een maatje?
One life, live it!
Betreft een M52B25/323i inderdaad. Filmpje... welk filmpje
Dat was ik wel gewoon achter het stuur, binnenkort andere stoelen en ander stuurtje erin, dan kunnen we ook normaal met 2 handen aan het stuur driften in plaats van met me rechterhand op de handrem zodat ik niet uit de stoel glij .
Dat was ik wel gewoon achter het stuur, binnenkort andere stoelen en ander stuurtje erin, dan kunnen we ook normaal met 2 handen aan het stuur driften in plaats van met me rechterhand op de handrem zodat ik niet uit de stoel glij .
-
Ik vind die sedan van jou echt strak eruit zien met die throwing stars eronder.
Zeer mooi hoe die erop staat
Zeer mooi hoe die erop staat
Bedankt, vond ze zelf ook zeer netjes eronder staan, alleen vond ik zelf het antraciete hart wat minder, deze had ik dan liever gewoon zwart gewild of bruin/brons zoals het een beetje op de bovenste foto eruit ziet.
Maar helaas zijn de velgen weer terug naar de eigenaar gegaan.
Zelf ben ik toch stiekem aan het zoeken naar een setje style 32 breedset in 5 serie maten, uiteraard ook 17 inch.
Nog wat foto's samen met de coupé en street-tuner.
Maar helaas zijn de velgen weer terug naar de eigenaar gegaan.
Zelf ben ik toch stiekem aan het zoeken naar een setje style 32 breedset in 5 serie maten, uiteraard ook 17 inch.
Nog wat foto's samen met de coupé en street-tuner.