Sander e39

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Sander t

Sander e39

Bericht door Sander t » 06 jan 2016, 16:58

Beste Forumleden,

Ik ben al jaren een bmw liefhebber en heb er ook al een aantal gehad.
Vanaf mijn 16e heb ik bij Bmw gewerkt op zaterdag in het magazijn, ik ben ook gek op de auto's uit die tijd.

Ik heb zakelijk een Ampera maar moet ook de caravan trekken, vandaar dat ik recent een mooie E39 uit het buitenland heb ingevoerd. Deze wil ik als Youngtimer op de zaak zetten als hij 15 jaar oud is.

Ik heb hiervoor een e61 530xd gehad, super mooie auto maar gezien de kilometerstand en de waarde kon ik hem beter weg doen, anders zou de waarde te ver zakken.

Ik wil een aantal zaken aan mijn E39 doen om hem wat te moderniseren zeker gezien het feit dat ik er lange ritten mee ga maken.

Ik hou van zuivere auto's kortom de zaken die ik ga aanpassen zijn omkeerbaar en tasten de auto niet aan.

Ik wil Style 95 velgen plaatsen 18" iemand nog liggen? ;)
Ik wil hoofdschermpjes plaatsen voor mijn zoontje
achteruitrijcamera
Orginele zonneschermen , wie heeft ze liggen (blinderen vind ik niet netjes staan en wordt het al snel een aso bak)
en ik mis toch wel heel erg de Xenon

Verder hou ik hem strak.

Ik heb een paar vragen maar stel die even in de juiste rubriek

ac/dennis

Re: Sander e39

Bericht door ac/dennis » 06 jan 2016, 20:56

Klinkt goed Sander! Ben wel benieuwd naar de plaatjes btw.

Met de zonneschermen bedoel je die units die in de deuren zelf zitten ( bij de passagiers achterin dan), zag laatst op MP namelijk ook inzetstukken als zonnewering, en volgens mij is dat OEM. Deze waren wel voor een touring, maar wel compleet voor al je achterruiten.

Sander t

Bericht door Sander t » 07 jan 2016, 08:40

Ik bedoel die inzet horren, die rollo's die uit de deuren komen vind ik helemaal mooi maar volgens mij moet ik dan de deurpanelen vervangen, dat vind ik te kostbaar en te tijdrovend.

Als iemand ze ziet staan of aanbied voor een sedan hou ik me aanbevolen!

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 07 jan 2016, 12:52

Welkom hier Sander !

Yessssss, weer een 5 serie er bij hier :gekdoen: 5 serie rules ;)

Maak je niet vaak mee zeg, van een E61 naar een E39 ! Mooie plannen in ieder geval en zo te lezen een echte liefhebber !

Heb je ook fotootjes van de wagen ? Daar zijn we namelijk gek op hier :ja:

Ik nodig je meteen maar uit voor 24 april

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan rustig even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen :duim:

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 07 jan 2016, 21:13

Welkom Sander,

Foto's van je bmw zien we hier graag ;)

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E39 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”