Gokhan - E46 330ci

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Gokhan

Gokhan - E46 330ci

Bericht door Gokhan » 08 jan 2016, 00:57

Dag mede BMW liefhebbers,

Mijn naam is Gokhan en kom uit Amsterdam.

Sinds vorige week in bezit van een prachtige BMW E46 Cabrio uit 2001. Een redelijke spontane aankoop, maar nog steeds erg tevreden!

Hiervoor ook al een aantal BMW's gereden:
E36 328 Cabrio uit 2008
E46 325 Sedan facelift uit 2003
Heb zelf een limo/taxibedrijf waardoor ik 2 jaar lang een F02 730LD heb mogen rijden.

De E46 M3 blijft toch een jongensdroom, maar deze moet nog even wachten ;)

Helaas 2 dagen geleden in een slip geraakt.. Gladde wegen/ achterwielaandrijving en een hoop enthousiasme is niet altijd een goede combinatie :bang:

180 graden gedraaid en tot stilstand gekomen tegen een stoep. Schade viel gelukkig 'mee'
bumper en scherm lichtjes beschadigd -kan iemand mij nog helpen met een titansilber linker voorscherm-?velg en knipperlicht stuk.

Zie foto:
Afbeelding

Dus gisteren 4 nieuwe velgen gekocht. Persoonlijk ben ik wel een voorstander van antraciet/donkere kleuren in combinatie met titansilber.

Wel nog een aantal leuke ideeën voor mods.

Een hoop leuke berichten gelezen!

Meerdere foto's volgen nog

:zwaai:
Laatst gewijzigd door Gokhan op 08 jan 2016, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Gokhan - E46 330ci

Bericht door Bart70 » 08 jan 2016, 08:15

Welkom hier Gokhan !

Dikke wagen hoor ! Erg jammer van de schade, hopelijk is het echt alleen de optische schade en verder niets krom aan de ophanging en dergelijke !

De rest van de fotootjes wachten we geduldig af :ja:

Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp en/of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Gokhan

Bericht door Gokhan » 08 jan 2016, 09:58

Dag Bart,

Dank!

Zal binnenkort zeker meer foto's plaatsen. Ik weet nog niet hoe je een showroom aanmaakt, maar dat zoek ik nog wel even uit.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 08 jan 2016, 11:36

Een showroom maak je hetzelfde aan als je voorsteltopic ;)

Voor jou in dit subforum :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 08 jan 2016, 23:35

Welkom Gokhan,

Een zeer nette wagen, wat zijn je verdere plannen ermee?
Gokhan schreef:Helaas 2 dagen geleden in een slip geraakt.. Gladde wegen/ achterwielaandrijving en een hoop enthousiasme is niet altijd een goede combinatie :bang:
Dat heb ik jammer genoeg pas geleden ook gehad, ik kwam er slechter vanaf.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Gsk0

Bericht door Gsk0 » 09 jan 2016, 21:36

Marhaba abi :P

Vette bak en ja, idd wel jammer van de schade maar gelukkig valt het ook mee en te herstellen.

Ben ook wel eens benieuwd of en wat er nog aan gaat veranderen.

Gokhan

Bericht door Gokhan » 10 jan 2016, 15:00

Dag allemaal,

Schade bleek toch iets meer te zijn dan verwacht.. :nee:

Linksachter draagarm -horizontaal massief- (was een setje met een aandrijfas dus ook gelijk veranderd), een dunnere 'draagarm'.

Nu heb ik een klein probleempje, ben er gisteren achtergekomen dat er een stuk metaal van mijn voorscherm uitstak..
Dus winterbanden opengetrokken :bang:

Eerste belangrijke wijzigingen:

Nieuwe voorscherm, zag op marktplaats een bedrijf genaamd RSP Service die voorschermen verkoopt €35,- nieuw en ongespoten. Heeft iemand hier ervaring mee?

Of kan iemand mij blij maken met een titan silber voorscherm :gekdoen:

Ben ook van plan om een nieuwe bumper bij HL aan te schaffen, als ik toch mijn voorscherm moet spuiten wil ik ook een nieuwe bumper plaatsten (huidige heeft wat krassen en deukjes). Heb deze velgen geplaatst met 245/40 r18 en merk soms dat mijn linkerwiel 'ergens' tegenaan komt. Dus nieuwe bumper, nieuwe voorscherm en nieuwe kunstof beschermplaat onder m'n scherm.

Hoop dat het dan voorbij is.

Ik merk ook dat mijn koppeling zijn beste tijd heeft gehad, niet noodzakelijk maar toch handig om naar te kijken. Met welk merk hebben jullie goede ervaringen?

Deze twee zijn noodzakelijk.

Optisch en voor in de toekomst
M-lipje kofferbak

Eventueel:
Zwarte hoogglans nieren in combinatie met smoke knipperlichten en smoke mistlampen. Is natuurlijk een persoonlijke kwestie maar hoe denken jullie hierover?

Gsk0

Bericht door Gsk0 » 10 jan 2016, 15:07

aii wel kl*te dat het erger blijkt te zijn dan gehoopt... maar goed iig reden voor een frisse bumper :roll:

wat betreft je mods, ik zou het doen!

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”