Ik ben Bas, 34 jaar oud en woonachtig in Enschede.
Na 2x een E60 te hebben gereden ben ik overgestapt naar een Bmw X3 2.5i, probleemloze auto en beviel me prima op 2 puntjes na: het verbruik van gemiddeld 1:6,2 en de stoelen, de zitpositie was voor mij niet goed.
Langzaam begon het te kriebelen om weer een 5-serie te kopen, maar om nu weer een E60 te kopen zag ik ook niet zitten, vandaar de keus voor een E61 (toch een andere look) en dan zo compleet mogelijk. Een absolute must was het comfort interieur en een aantoonbare onderhoud historie. Na weken zoeken ben ik geslaagd en heb ik mijn gewenste E61 vandaag in ontvangst genomen.
Het is een 2005 530D high executive geworden met 194000km en compleet dealer onderhouden.
De auto beschikt buiten de standaard high executive opties ook nog over een panorama dak, verwarmd stuurwiel en actieve koplampen.
Vandaag ook de optielijst ontvangen van Bmw-kis en verbaast wat de eerste eigenaar heeft moeten aftikken, maar liefst €90.192,00

Als het weer beter is zal ik een paar foto's maken en deze toevoegen, het is nog steeds bagger weer en ik ga morgen op vakantie dus maar 2 foto's van de garage "gepikt"