330i touring 2001 zwart
Re: 330i touring 2001 zwart
ah dan ga ik dat zeker niet nu doen maar wacht ik even tot het wat warmer is
De civic wordt de motor van gewisseld (van 1600 vtec 189 pk naar 1800 vtec stage 1 220 pk) en de motorruimte wordt wat gecleand en gespoten.
De civic wordt de motor van gewisseld (van 1600 vtec 189 pk naar 1800 vtec stage 1 220 pk) en de motorruimte wordt wat gecleand en gespoten.
Zo toen ik die foto zag met die velgen er voor moest ik toch even kijken wat voor wagen het was:P leek bijna een X5 haha!
velgen zijn wel dik ja, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze er onder zitten!
velgen zijn wel dik ja, ben benieuwd hoe het er uit ziet als ze er onder zitten!
Moet er ff aan wennen. Maar staat niet gek.
Zie alleen liever dit.
http://i1140.photobucket.com/albums/n57 ... 09/015.jpg
Lekker origineel.
Zie alleen liever dit.
http://i1140.photobucket.com/albums/n57 ... 09/015.jpg
Lekker origineel.
Dat vind ik persoonlijk dan weer een van de minst mooie styling velgen, vind ik veel te hoekig net als alpina velgen.
Ik had wel bijna een set styling 71s gekocht maar was net te laat. en styling velgen wordt al veel gedaan (met een reden, t staat prima)
LMs heb ik ook nog over gedacht (ook niet bepaald uniek, maar ook dat heeft een reden ) maar toen kwam ik deze tegen zgan met banden. toen was de keuze snel gemaakt.
Ik had wel bijna een set styling 71s gekocht maar was net te laat. en styling velgen wordt al veel gedaan (met een reden, t staat prima)
LMs heb ik ook nog over gedacht (ook niet bepaald uniek, maar ook dat heeft een reden ) maar toen kwam ik deze tegen zgan met banden. toen was de keuze snel gemaakt.
Ik vind het er wel vet uit zien! weer eens wat anders.
lopen die achtervelgen nou conish, net zoals een CSL velg?
lopen die achtervelgen nou conish, net zoals een CSL velg?
ja velgen zijn achter breder en meer conisch, en de velgen zijn ook directioneel, (dus de spaken draaien aan beide kanten naar achter weg) dus ze zijn alle 4 verschillend, vond ik ook wel tof.
de maten zijn 8,5x18 et35 en 9,5x18 et40 dus ze steken wel iets meer naar buiten dan stock maar t wordt ook weer niet van dat hellaflush gedoe. wel benieuwd of de auto meer zoekerig wordt, iets zal er wel in zitten maar even afwachten hoe dramatisch t is. ET wijkt nu ook weer niet zo veel af van stock.
de maten zijn 8,5x18 et35 en 9,5x18 et40 dus ze steken wel iets meer naar buiten dan stock maar t wordt ook weer niet van dat hellaflush gedoe. wel benieuwd of de auto meer zoekerig wordt, iets zal er wel in zitten maar even afwachten hoe dramatisch t is. ET wijkt nu ook weer niet zo veel af van stock.