Friso_S e46 325i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Friso_S

Friso_S e46 325i

Bericht door Friso_S » 22 jan 2016, 22:10

Goedenavond allen,

In december 2014 heb ik mijn eerste auto gekocht, dat was een e46 316i sedan. Deze heb ik in juni 2015 verkocht en als opvolger een 325i gekocht. Nog geen moment spijt gehad van deze aankoop en het is elke keer een feestje als ik instap. Ik zoek graag naar mooi spul om mijn sedan goed en origineel aan te kleden, dus vond het wel eens tijd worden om mij aan te melden en bij deze dus ook even voor te stellen!

Afbeelding

Afbeelding

Edward2

Re: Friso_S e46 325i

Bericht door Edward2 » 22 jan 2016, 23:10

Mooie Auto met prachtige kleur!
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!

Ovanjole

Bericht door Ovanjole » 23 jan 2016, 10:42

Goedemorgen Friso!

mooie bmw heb je daar! en zoals hierboven staat: een prachtige kleur!
Al specifieke dingen van plan met je bmw, of ben je hier ook om ideeen op te doen?
Als je het leuk vind kan je een showroom van je wagen aanmaken in het e46 gedeelte.

Ik maak van deze gelegenheid gelijk even gebruik door je uit te nodigen voor onze zomermeeting 17 april! zou tof zijn als je daar bij zou kunnen zijn!

Mocht je nog vragen hebben dan kan je altijd terecht bij een van de moderators. Zoek je iets specifieks op het forum probeer dan eerst de zoekfunctie rechtsboven eens!

veel plezier en succes op het forum!

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 24 jan 2016, 14:38

Welkom Friso,

Je wagen ziet er netjes uit :duimen:

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Friso_S

Bericht door Friso_S » 24 jan 2016, 18:34

Goedenavond!

Bedankt voor de leuke reacties. Als ik het red qua tijd zal ik zeker eens langskomen bij een van de meetings!
Ik heb wel een lijstje met wat ik graag zou willen veranderen ja.. Zo wil ik rondom M bumpers, een M stuur en een Bilstein B12 Pro Kit waar ik al een tijdje naar zit te kijken.
Zou na het verlagen en het verbeteren van de wegligging als volgende zomerset ook graag CSL velgen willen monteren, maar deze ideeën zijn ben ik bang voor de lange termijn :whistle:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”