Natte vloer door verstopte afvoer e box
Re: Natte vloer door verstopte afvoer e box
Gewoon dat rubber verwijderen, doet geen dienst verder behalve tegen geluid schijnt het
Ik heb ook last van het vol lopen van de holtes.
Ik merkte het door dat mijn voorruit bleef beslaan voornamelijk bestuurders zeide.
Aan de bestuurders kant kwam ik er goed bij en indd 5 cm water.
Maar waar zit nou precies de afwatering hier van? Ik heb zo veel mogelijk in alle hoeken en gleuven zitten peuren
(voelde me net een gynaecoloog op z'n eerste stage dag) en het water liep er goed en snel uit maar heb nou niet echt het idee dat ik het heb opgelost. Is het dat rubber wat onder de rembekrachtiger? Of meer in de hoek naar het zijscherm?
En voor de passagiers kant kwam ik er helemaal niet uit, hebben jullie heel die electro box open geschroegeschroefd?
Hoe haal je dat ding daar weg?
Heb ook nog gekeken of ik de wielkuip eruit kon schroeven maar kwam ook daar niet uit hoe die bevestiging is en of dit te doen is zonder het wiel eraf te halen?
Alvast bedankt
Ik merkte het door dat mijn voorruit bleef beslaan voornamelijk bestuurders zeide.
Aan de bestuurders kant kwam ik er goed bij en indd 5 cm water.
Maar waar zit nou precies de afwatering hier van? Ik heb zo veel mogelijk in alle hoeken en gleuven zitten peuren
(voelde me net een gynaecoloog op z'n eerste stage dag) en het water liep er goed en snel uit maar heb nou niet echt het idee dat ik het heb opgelost. Is het dat rubber wat onder de rembekrachtiger? Of meer in de hoek naar het zijscherm?
En voor de passagiers kant kwam ik er helemaal niet uit, hebben jullie heel die electro box open geschroegeschroefd?
Hoe haal je dat ding daar weg?
Heb ook nog gekeken of ik de wielkuip eruit kon schroeven maar kwam ook daar niet uit hoe die bevestiging is en of dit te doen is zonder het wiel eraf te halen?
Alvast bedankt
Ik heb het niet zelf gedaan dus weet het niet exact, maar Gijsbertsen haalde bij mij de wielkuip los aan de passagierszijde en daar waar de kabelboom naar binnen gaat zit dat rubber, die frommelde hij er zo uit.
Haal je band eraf en dan de wielkuip eruit. Je ziet direct het rubberen afvoertuitje zitten. Het is even pielen maar absoluut eenvoudig om te doen
Dan maak je het jezelf wel onnodig lastig hoor. Zonder band heb je veel meer ruimte om de kuip los te halen, kan je overal prima bij
Ik hoefde het niet zelf te doen Vincent
Maar de wagen stond op de brug en het was eigenlijk een fluitje van een cent, de hele wielkuip hoeft niet weg, alleen een gedeelte en dan frommel je zo met je arm er tussen, nu zal het voor Aaron wel iets makkelijker zijn omdat hij exact weet waar hij moet zijn en het niet de eerste keer is natuurlijk.
Maar de wagen stond op de brug en het was eigenlijk een fluitje van een cent, de hele wielkuip hoeft niet weg, alleen een gedeelte en dan frommel je zo met je arm er tussen, nu zal het voor Aaron wel iets makkelijker zijn omdat hij exact weet waar hij moet zijn en het niet de eerste keer is natuurlijk.
Juust, dat is nu net het verschil
Als je weet waar te zoeken trek hem er blind tussenuit
Als je weet waar te zoeken trek hem er blind tussenuit
Hahahaha, klopt, ik wilde het nog op de foto zetten maar kreeg er de tijd niet voor
Even voortbordurend op dit topic, ik zag dat achter de bestuurdersstoel de boel nat was en heb dus eerst maar eens de boel droog gemaakt.
Nu is mij opgevallen dat gisteravond tijdens de regenbui dat als ik de deur opendeed er veel water uitkomt,het lijkt er op dat het water in de deur blijft zitten of te langzaam weg loopt met als gevolg dat het naar binnen loopt.
Waar zit het afwatering kanaal van de deur en waar zou het weg moeten lopen?
Nu is mij opgevallen dat gisteravond tijdens de regenbui dat als ik de deur opendeed er veel water uitkomt,het lijkt er op dat het water in de deur blijft zitten of te langzaam weg loopt met als gevolg dat het naar binnen loopt.
Waar zit het afwatering kanaal van de deur en waar zou het weg moeten lopen?
- didrickydo
ik kijk hier dus altijd naar bij een bmw..
ik heb het volgende gedaan aan beide kanten :
zowel links als rechts :
afdekkap micro filteren verwijderen
mirco filter verwijderen
dan kan je doormiddel van het borgklipje verwijderen de bakken eruit halen waar het filter in zit.
let op want hier zitten ook 2 ontwatertuutjes aan die opzeker dicht zitten.!! maak dat ook schoon.
dan heb je genoeg ruimte om zowel links als rechts die rubber tuut uit je binnenscherm te trekken. deze goed schoonmaken en alles weer terug monteren.
persoonlijk heb ik wel de complete ebox leeg gehaald en los gehaald. hier wil je echt GEEN vocht hebben
ik heb het volgende gedaan aan beide kanten :
zowel links als rechts :
afdekkap micro filteren verwijderen
mirco filter verwijderen
dan kan je doormiddel van het borgklipje verwijderen de bakken eruit halen waar het filter in zit.
let op want hier zitten ook 2 ontwatertuutjes aan die opzeker dicht zitten.!! maak dat ook schoon.
dan heb je genoeg ruimte om zowel links als rechts die rubber tuut uit je binnenscherm te trekken. deze goed schoonmaken en alles weer terug monteren.
persoonlijk heb ik wel de complete ebox leeg gehaald en los gehaald. hier wil je echt GEEN vocht hebben
Thnx voor de tip ik zal een deze dagen even kijken,en beide kanten schoonmaken,ik begrijp hieruit dat het niet aan de afwatering van de deur zelf ligt?
- didrickydo
dat staat hier helaas los van..
Het water in de deur zou je echt in de deur zelf moeten zoeken.. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft met de dichte gaatjes aan de onderkant van je deur maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
Het water in de deur zou je echt in de deur zelf moeten zoeken.. Ik denk dat dit gewoon te maken heeft met de dichte gaatjes aan de onderkant van je deur maar ik durf dit niet met zekerheid te zeggen.
-
@Rico40 bij de achter deur zit het gaatje aan de onderkant bij de schanier kant. Kun je zo zien zitten en zit op het hoekje van de deur.
Bij je voor deur zit het ook aan de schanier kant maar dan ongeveer 5 cm van het hoekje en achter het rubber wat onderaan de deur zit.
Hoop dat het duidelijk is voor je. Anders maak ik wel foto's voor je.
Bij je voor deur zit het ook aan de schanier kant maar dan ongeveer 5 cm van het hoekje en achter het rubber wat onderaan de deur zit.
Hoop dat het duidelijk is voor je. Anders maak ik wel foto's voor je.
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Die rubbber tuten hoef je overigens niet terug te plaatsen, kun je gewoon weg laten, schijnen er voor het "geluid" te zitten heb ik me laten vertellen maar ik merk geen enkel verschil. Ik weet wel dat ze ook niet verstopt kunnen raken meer nudidrickydo schreef:zowel links als rechts die rubber tuut uit je binnenscherm te trekken. deze goed schoonmaken en alles weer terug monteren.