Friso's 325i Mystic Blue

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Friso_S

Friso's 325i Mystic Blue

Bericht door Friso_S » 24 jan 2016, 20:22

Ik had hier eerst een knap stuk tekst staan, maar toen ik op bevestigen wilde drukken was ik al uitgelogd, dus dat verhaal houden we wel tegoed.
Hier in ieder geval wel een zooitje foto's van mijn tweede e46.
Dit was afgelopen zomer nadat ik een maand in bezit van mijn 325 was.
Had 3 dagen vakantie dus heb gezocht waar de mooiste wegen van Europa waren.
De Schwarzwalder Hochstrasse was het dichtst bij, dus daar gelijk naartoe gereden en genoten van de omgeving en de mooie wegen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dat was het zomerplezier,
Nu in de winter andere leuke dingen kunnen doen op de besneeuwde parkeerplaatsen :ja:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zou nog veel willen veranderen aan mijn auto, wel origineel BMW uiteraard. Zo heb ik op dit moment op mijn lijstje staan:
-M Bumpers rondom
-M Stuur
-Bilstein B12 Pro kit
-Harman/Kardon speakerset
en tot slot het aanpassen van mijn uitlaatsysteem; die 6-in-lijn mag wel meer van zich laten horen :whistle:

Afbeelding
Afbeelding

Mochten er ideeën, aanvullingen of wat dan ook zijn, dan hoor ik het graag! Sta open voor alles wat mooi is :)

Ovanjole

Re: Friso's 325i Mystic Blue

Bericht door Ovanjole » 24 jan 2016, 20:42

Mooie wagen! en je hebt lekkere mods in de planning!
als idee voor je uitlaat: eisenmann is wel een mooie oplossing! :ja:

Jeremy

Re: Friso's 325i Mystic Blue

Bericht door Jeremy » 10 mar 2016, 12:17

Ik heb een Eisenmann soundpipe welke de middendemper vervangt en daarop zit een 330i uitlaat. Ik moet zeggen dat ik in het begin een beetje teleurgesteld was, maar nu alles echt ingereden is klinkt ie perfect. Niet te luid, niet te zacht, gewoon een leuke brom en als ik rond 2500-3500 toeren met een volledig warme auto het gas loslaat komt er lekker gepruttel uit de uitlaat. Ga ik vol gas in de lage toeren heb ik een mooi donker geluid, en voor het geweld bovenin heb ik een K&N 57i-1000 luchtfilter op m'n wagen zitten. Dit is ook echt een aanrader, met volgas boven de 3500 toeren schreeuwt ie er heerlijk op los, met rustig rijden hoor je niks. :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”