verbruik enz. opvragen navigatie

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
kevinw1990

verbruik enz. opvragen navigatie

Bericht door kevinw1990 » 21 jun 2015, 22:28

zelf heb ik vorige week een e39 530i uit 2001 aangeschaft
alleen op de navigatie kun je verbruik enzo opvragen maar dit werkt niet ik kan alleen op herberekenen drukken maar zie later geen gemiddeld verbruik of iets tevoorschijn komen.
iemand enig idee wat er mis is met het systeem?

Vliet

Re: verbruik enz. opvragen navigatie

Bericht door Vliet » 22 jun 2015, 07:44

Is het een origineel navigatiesysteem of achteraf ingebouwd? Als het een originele is ga je naar menu --> board computer en daar staat alle info die je nodig hebt. En je kan via het knopje op je knipperlicht schakelaar ook nog het verbruik op het schermpje onder de kilometerteller/toerenteller.

Als het een achteraf ingebouwd systeem is, kan je de pech hebben dat je board computer niet meer werkt.

kevinw1990

Bericht door kevinw1990 » 24 jun 2015, 23:09

knop van op de hendel bc werkt niet
er zit een orgineel BMW navigatie systeem in met cd wisselaar achterin en de cd speler voor de navigatie
ik kan wel de timer instellen van de standkachel op het scherm maar zie geen verbruik op het scherm staan. naja wel de tekst verbruik maar geen waarde of iets...
radio werkt naar behoren enkel dit krijg ik niet aan de praat

Peerke007

Bericht door Peerke007 » 26 jan 2016, 20:08

Beetje laat misschien, maar toch een reactie.

Druk de knop van de BC een aantal seconden in. Op je display verschijnt nu een menu met vink vakjes. Deze staan bij jou waarschijnlijk allemaal niet aan gevinkt. Scroll er doorheen met de rechter knop en druk hierop als je een item op je instrumentenpaneel wil zien. Scroll daarna naar Memorise en sla je instellingen op.

Hoop dat dit helpt.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Audio en navigatie”