buitenspiegel stoeprand functie
buitenspiegel stoeprand functie
Hallo ik heb wat problemen met de stoeprand functie van mijn buitenspiegel.
Ik heb de auto nu een paar maanden en toen ik de auto kocht deed de stoeprand functie het gewoon.
Echter nu draait de spiegel wel iets naar binnen maar niet naar beneden; heb nu al 2 keer het volgende gedaan:
In achteruit en spiegelschakelaar naar links. Spiegel naar binnen en beneden gesteld, schakelaar naar rechts en naar links geschakeld en voor de zekerheid ook nog Memory en 1 op de stoel ingedrukt.
De stoeprand functie werkt dan weer een paar keer en houd er dan weer mee op :/
iemand een idee wat dit kan zijn? het is net of ie m niet in memory houd
Ik heb de auto nu een paar maanden en toen ik de auto kocht deed de stoeprand functie het gewoon.
Echter nu draait de spiegel wel iets naar binnen maar niet naar beneden; heb nu al 2 keer het volgende gedaan:
In achteruit en spiegelschakelaar naar links. Spiegel naar binnen en beneden gesteld, schakelaar naar rechts en naar links geschakeld en voor de zekerheid ook nog Memory en 1 op de stoel ingedrukt.
De stoeprand functie werkt dan weer een paar keer en houd er dan weer mee op :/
iemand een idee wat dit kan zijn? het is net of ie m niet in memory houd
Re: buitenspiegel stoeprand functie
Kun jij de spiegel stellen in die stand? Als ik probeer gaat de linker spiegel vrolijk bewegen in plaats van de rechter spiegel..
Enig idee hoe de stoeprand functie ingesteld dient te worden?
Als ik hem in zijn achteruit zet en hij staat aan, dan draait hij naar boven??? En daarna niet meer terug..
Als ik hem in zijn achteruit zet en hij staat aan, dan draait hij naar boven??? En daarna niet meer terug..
Als je de keuzeschakelaar naar rechts staat werk de stoeprandfunctie. Zet je de keuzeschakelaar op de linkerspiegel
dan is de stoeprandfunctie uitgeschakeld.
In jouw geval werkt de functie dus goed, maar is de spiegel ingesteld terwijl de stoeprandfunctie geactiveerd was.
Stel de rechterspiegel dus opnieuw af als hij in de normale rijstand staat.
dan is de stoeprandfunctie uitgeschakeld.
In jouw geval werkt de functie dus goed, maar is de spiegel ingesteld terwijl de stoeprandfunctie geactiveerd was.
Stel de rechterspiegel dus opnieuw af als hij in de normale rijstand staat.
Maar kun je de stoeprand stand ook opnieuw in stellen?
Ik zou deze functie ook in mijn auto willen hebben. Ik wist niet dat het ook in de e46 mogelijk was. Erg handig zo een optie
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Nee. Alleen de basisafstelling. Voor de stoeprandstand gaat hij gewoon een x aantal graden verstellen, uitgaande van je basisinstelling.Boesboes schreef:Maar kun je de stoeprand stand ook opnieuw in stellen?