entertainment system e46

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Neefje01

entertainment system e46

Bericht door Neefje01 » 21 jan 2016, 16:03

Hallo E46 rijders

Ik ben nieuw hier. Vanavond ga ik mijn e46 320D Touring op mijn naam laten zetten. Na een maandje speuren heb ik een mooie kunnen vinden en kan ik los.

Ik wil graag iets met navigatie, mooi geluid en gebruiksgemak. Er zijn meerdere mooie oplossingen te koop. Chinese klonen, Dynavin maar ik ben gecharmeerd van de AViN avant omdat dr de home en back button hardware zijn. In mijn huidige moderne systeem (lease) zit dat ook en een verademing vergeleken bij de menu-georiënteerde dingen zonder knoppen.

E Op de vraag aan Avinusa of er een garage of reseller is in NL die ze aan kunnen bevelen gaven ze aan dat dit makkelijk te doen is door elk installatiebedrijf. Kan iemand een garage aanbevelen omgeving Hilversum? zit een standaard cd speler in uit 2003 met direct eronder een airco unit. meer werk dus denk ik. Alvast bedankt.

interessant om te vermelden dat ik 5 minuten na de vraag antwoord kreeg uit de States en dat ze adviseerden om te wachten met bestellen tot maart 2016 dan komt namelijk de Avant 3 uit. met de volgende extra aanvullende opties:

Quad core CPU
Newer Android OS version
More RAM memory
More Internal storage
Larger touchscreen
A lot better Bluetooth performance and features
Ipod Iphone support of Lightning cable via USB
Ipod Iphone Playlist support
A lot better radio tuner with the best reception
DAB+ support for Europe
More powerful amplifier for nice clean sound
Better Wifi performance and range
Handsfree Voice command feature without the need for internet connection

Dat zijn duidelijk hun woorden maar leek me interessant genoeg om te melden voor mensen die ook aan het oriënteren zijn op een entertainment system. Ze gaven ook aan dat als je al een avant 2 hebt je korting krijgt als je deze upgrade. Wilde ik jullie ook niet onthouden. Ik kan niet wachten tot maart.

Anyway mooi om hier bij te horen en er zullen nog wel meer vragen volgen. Eerst ophlen zo :driving:

matheeuwissen
Contacteer:

Re: entertainment system e46

Bericht door matheeuwissen » 21 jan 2016, 16:24

Wat kost zo'n systeem?
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem

Tom V

Bericht door Tom V » 24 jan 2016, 12:54

Handige info, thanks. Volgende maand meer informatie volgens Avinusa. Prijs zou hetzelfde moeten zijn als versie 2 (799 dollar incl shipping en sales tax). Dan zul je er nog wel importkosten bij kunnen krijgen.

BoddeRob

Bericht door BoddeRob » 27 jan 2016, 13:24

Hoi Neefje,

Heb zelf net een 323 Ci youngtimer gekocht en wil de huidige navi (DVO)ook laten ombouwen naar een moderne versie / systeem, heb je al een betrouwbaar adres. Er lopen wel rommelaars rond. BMW kennis en ervaring is wel van belang. Weet iemand een goed adres om de zaken om te bouwen.

Gr Rob

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”