m3 spatboarden op e46 sedan
m3 spatboarden op e46 sedan
heb vraagske, heb iemand die zijn m3 spatborden wilt verkopen hij beweert dat ze op mijn sedan e46 316i 4deurs bj 2000 zullen passen, zou dat kloppen? want die zegt dat die komen van een E46 cabrio model 2002 en passen op elke E46
juist niet op face lift, wilt mij iemand helpen aub? :?
juist niet op face lift, wilt mij iemand helpen aub? :?
BMW = = = Car For Life
Re: m3 spatboarden op e46 sedan
Past niet, voorspatborden van een coupe/cabrio zijn langer, met name het stuk van de wielkast tot je deur.
Links is van een M3 coupe, en rechts is van een 318i sedan...

Links is van een M3 coupe, en rechts is van een 318i sedan...

je zet vriendelijk bedankt anders was ik voor niets gereden, weet je misschien waar ik zo'n voorspatboarden kan kopen?
BMW = = = Car For Life
Wat voor spatborden ?? Originele of M3 spatborden voor een sedan ??
Originele gewoon bij een dealer en M3 spatborden voor een sedan, degene die dat gedaan hebben, hebben allemaal standaard spatborden aangepast in een bodyshop
Originele gewoon bij een dealer en M3 spatborden voor een sedan, degene die dat gedaan hebben, hebben allemaal standaard spatborden aangepast in een bodyshop

ik bedoelde m3spatborden, ah zo das wel veel simpeler en goeiekoper zeker,
nog eens bedankt voor je reactie
nu nog die M3 rosters zoeken :fuit:
nog eens bedankt voor je reactie

nu nog die M3 rosters zoeken :fuit:
BMW = = = Car For Life
M3 roosters zijn te krijgen bij wheelsonline, maar in mijn ogen gaat dat absoluut niet staan op een sedan. Wat moet je met m3 roosters op een niet m3 
Tenzij je het net zo rigoreus aanpakt als deze
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=2349

Tenzij je het net zo rigoreus aanpakt als deze
http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=2349
Om het passend te krijgen zul je van twee spatborden 1 moeten maken

Bovendien zul je, als je je Sedan koplampen en knipperlichten wilt behouden, ook de voorkant van de spatborden moeten lassen.....
Kortom, veeeel werk

Bovendien zul je, als je je Sedan koplampen en knipperlichten wilt behouden, ook de voorkant van de spatborden moeten lassen.....
Kortom, veeeel werk

www. M3 register .nl
volgens mij gewoon gat voor rosters laten uitsnijden afwerken, zal toch veel minder werk zijn 

BMW = = = Car For Life
Dat denk ik wel maar dan heb je niet de brede spatborden...
ja das wel nadeel, dus ik zal nog zien wat ik ga doen, weet je misschien ongeveer hoeveel zou kosten om zo de spatborden tegen elkaar lassen en volledig afwerken?
BMW = = = Car For Life
Sorry hoor maar, ik vind het maar niks om een M3 rooster op een non M3 te plaatsen. Is net als een VW polo met een ferrarie logo erop ofzo
. Je kan beter je geld aan betere bumper enzo aan besteden want dit gaat 10x niks worden.

Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Da's toch aan ieder voor zich ??
Als hij dat graag wil, dan kunnen we de TS toch gewoon van passende info voorzien... Of jij het nou mooi vind of niet, je kan op die manier in ieder geval helpen dat het goed gebeurd en geen beunoplossingen die binnen de kortste keren gaan roesten of wat dan ook
Als hij dat graag wil, dan kunnen we de TS toch gewoon van passende info voorzien... Of jij het nou mooi vind of niet, je kan op die manier in ieder geval helpen dat het goed gebeurd en geen beunoplossingen die binnen de kortste keren gaan roesten of wat dan ook

Als je deze mod dan toch wilt gaan doen, zou ik alleen de roosters plaatsen in je bestaande spatbord.
Omdat de M3 bredere spatborden heeft zal dat vreemd staan ten opzichte van je achterspatborden.
Je kunt natuurlijk ook je achterspatborden aan laten passen.
En je zult met spacers moeten gaan rijden omdat je wielen anders heel vreemd naar binnen je spatborden zitten.
Omdat de M3 bredere spatborden heeft zal dat vreemd staan ten opzichte van je achterspatborden.
En je zult met spacers moeten gaan rijden omdat je wielen anders heel vreemd naar binnen je spatborden zitten.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Of je probeert eerst volgende:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M3-s ... enameZWDVW
Ik vind persoonlijk het plaatsen van dingen die de auto niet heeft gewoon 'not done' .
Zoals een ///m3 badge op je 316 plakken ofzo.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M3-s ... enameZWDVW

Ik vind persoonlijk het plaatsen van dingen die de auto niet heeft gewoon 'not done' .
Zoals een ///m3 badge op je 316 plakken ofzo.
Maestroxl schreef:Als je deze mod dan toch wilt gaan doen, zou ik alleen de roosters plaatsen in je bestaande spatbord.
ja was ook aant zien dat verhoudingen niet gaan kloppen dat idd raar zicht ga hebben, heb wel tijdelijke oplossing gevonden, vind wel schoon met deze spatborden

BMW = = = Car For Life