originele radio met aux uitgang?
originele radio met aux uitgang?
Vraagje, heeft iemand hier de originele versie met Cd speler en cd wisselaar voorzien met een aux ingang?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: originele radio met aux uitgang?
Zoek je deze of is de vraag voor info omtrent deze ?
Indien je deze zoekt, dan graag in het marktgedeelte, als je info er over wilt, stel je vraag dan graag
Indien je deze zoekt, dan graag in het marktgedeelte, als je info er over wilt, stel je vraag dan graag

Als je de business cd zoekt moet je vooral op jaartal van de unit letten. Ik had zelf een 2001 in mijn compact met aux en wisselaar aansluiting maar de aux aansluiting werkte niet. Hier op het forum een 2003 versie gekocht en deze werkte wel. Succes
Nee ik heb een business radio en wil een kabel aansluiten voor USB. Er schijnt en plug and play systeem tezijn enn waar kan ik deze halen. \iemand die het ook gedaan heeft?
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Net deze geïnstalleerd: http://www.audiovolt.nl/product/bmw-aux ... mode-knop/
Werkt perfect en gaat zo in originele aansluiting achter op de radio.
Heb kabel onder bij de arm steun eruit laten komen daar is hij lang genoeg voor.
Was een half uurtje werk na dat ik op youtube even heb gekeken hoe.
Heb kabel onder bij de arm steun eruit laten komen daar is hij lang genoeg voor.
lijkt mij ook een goede optie, is het moeilijk om de kabel naar de armsteun te krijgen hij kan natuurlijk ook gewoon bij een van de opbergvakjes onder de radio eruit komen ?> ik heb orgineel een minidisc player, kan hij daarop worden aangesloten aan de achterkant ?
Hoe krijg je die Aux kabel bij je armsteun? Gaat dat zonder gaatjes te boren?Luuk schreef:Net deze geïnstalleerd: http://www.audiovolt.nl/product/bmw-aux ... mode-knop/
En welke filmpjes op YouTube heb je daarvoor gekeken? Ik weet namelijk wel hoe je die Aux kabel achter op die radio aansluit, maar niet hoe je die mooi ergens wegwerk zonder gaatjes te boren want dat wil ik niet.
E46 316i Sedan 1999 zilver
E46 320i Sedan 2001 zwart
E46 320i Sedan 2001 zwart