Gerrie, e46 coupe bjr 2000
Gerrie, e46 coupe bjr 2000
Goedemiddag,
Na maanden dubben over wat het nou moest worden, een 318, 323 of een 328.. toch gekozen voor de 318,
aan gezien ik grotendeels alleen naar mijn werk rijd, en hij daar de hele dag stil staat. heb een excutive uitvoering, met o.a. Beige leder, stoelverwarming, stuurwiel bediening, elektrisch dakje erin etc etc...
Toch trekt de 318ci voor de 118 pk die hij standaard maar rijk is redelijk. het iss geen vliegmachine
maar als je hem toch even terug schakelt en je hoort die mooie motor op gang komen, wilt ie nog best uit de veren.
Hopen dat ik er heel lang plezier mee mag hebben !
Ik zal snel wat foto's posten maar ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt
Ik ben sinds een weekje eigenaar van een hele nette bmw 318, 1.9ltr coupe bjr, 2000'
Rijd als een trein en ervaar geen gekke dingen...
Alleen stoort de cd wisselaar erg, iemand daar een oplossing voor>?
Het is vooral als ik aan het rijden ben. !
Na maanden dubben over wat het nou moest worden, een 318, 323 of een 328.. toch gekozen voor de 318,
aan gezien ik grotendeels alleen naar mijn werk rijd, en hij daar de hele dag stil staat. heb een excutive uitvoering, met o.a. Beige leder, stoelverwarming, stuurwiel bediening, elektrisch dakje erin etc etc...
Toch trekt de 318ci voor de 118 pk die hij standaard maar rijk is redelijk. het iss geen vliegmachine
maar als je hem toch even terug schakelt en je hoort die mooie motor op gang komen, wilt ie nog best uit de veren.
Hopen dat ik er heel lang plezier mee mag hebben !
Ik zal snel wat foto's posten maar ben er nog niet helemaal achter hoe dat werkt
Ik ben sinds een weekje eigenaar van een hele nette bmw 318, 1.9ltr coupe bjr, 2000'
Rijd als een trein en ervaar geen gekke dingen...
Alleen stoort de cd wisselaar erg, iemand daar een oplossing voor>?
Het is vooral als ik aan het rijden ben. !
Laatst gewijzigd door 2000coupe op 06 feb 2016, 16:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Gerrie, e46 coupe bjr 2000
Welkom op het forum..
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Gerrie
Voor het oploaden van foto's kun je het beste dit topic door lezen.
Zeer benieuwd naar de foto's
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Voor het oploaden van foto's kun je het beste dit topic door lezen.
Zeer benieuwd naar de foto's
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Dag Mieske,
Bedankt, het is me al gelukt !!
dit zijn een paar foto's van de auto, nu was hij van buiten nog niet gepoetst haha,,,
Ik zal snel meer met jullie delen.. het interieur word volgende week professioneel gereinigd.
En verder is hij in top staat, iedere 6 maanden olie ververst + filters, dus loopt echt als nieuw. !!
Bedankt, het is me al gelukt !!
dit zijn een paar foto's van de auto, nu was hij van buiten nog niet gepoetst haha,,,
Ik zal snel meer met jullie delen.. het interieur word volgende week professioneel gereinigd.
En verder is hij in top staat, iedere 6 maanden olie ververst + filters, dus loopt echt als nieuw. !!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Ziet er netjes uit Gerrie
Hier ga je veel plezier mee beleven
Hier ga je veel plezier mee beleven