BMW 320i E36 sedan Boston Grün, pro kit
Re: BMW 320i E36 sedan Boston Grün
Zo vandaag ook maar een Eibach pro kitje besteld (35-30). Ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien! 

Nette auto,
Cv repareren is een 20min klus, hartstikke simpel,centrale vergrendeling motor kan van alle deuren afkomen, ze zeggen dat voor anders is, dat klopt ook wel hier zit een extra microswitch in maar werkt gewoon op een achterdeur
Heb deze link gebruikt
Cv repareren is een 20min klus, hartstikke simpel,centrale vergrendeling motor kan van alle deuren afkomen, ze zeggen dat voor anders is, dat klopt ook wel hier zit een extra microswitch in maar werkt gewoon op een achterdeur
Heb deze link gebruikt
Bedankt voor de tip, ben van plan het komende maand te laten fiksen idd. Afspraak staat al, zelf niet al te technisch helaas..
Zo vandaag de E36 subtiel verlaagd met een Eibach pro kit. Vind m zelf zo net wat mooier op de wieltjes staan. Werk viel mee, totaal denk ik 2 uurtjes met koffiedrinken erbij
Scheelt natuurlijk ook wel dat ik het met mijn zwager samen heb gedaan in de werkplaats van de dealer waar hij werkt. Goed gereedschap is het halve werk. Ook maar meteen APK gekeurd.
Ook heb ik de roestplekjes aan laten pakken, ben de auto met pinksteren 4 dagen kwijt geweest. Blaasje bij mijn wielkast is weg, plus aan beide kanten wat plekjes op de skirts, die overigens in hun geheel ook opnieuw zijn gespoten. Netjes gemaakt voor een nette prijs. Ook mijn cv is trouwens weer gefikst
Wat foto's:

Mvg Bas

Scheelt natuurlijk ook wel dat ik het met mijn zwager samen heb gedaan in de werkplaats van de dealer waar hij werkt. Goed gereedschap is het halve werk. Ook maar meteen APK gekeurd.
Ook heb ik de roestplekjes aan laten pakken, ben de auto met pinksteren 4 dagen kwijt geweest. Blaasje bij mijn wielkast is weg, plus aan beide kanten wat plekjes op de skirts, die overigens in hun geheel ook opnieuw zijn gespoten. Netjes gemaakt voor een nette prijs. Ook mijn cv is trouwens weer gefikst

Wat foto's:

Mvg Bas
Re: BMW 320i E36 sedan Boston Grün, pro kit
Goed bezig
Die Pro-kit staat hem goed en rijdt vast ook een stuk beter

Die Pro-kit staat hem goed en rijdt vast ook een stuk beter

BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Dat sowieso ja, wegligging is er absoluut op vooruit gegaan.
Is goed te doen geen last met drempels. Volgende wat ik wil doen zijn nwe deur panelen en een driespaaks stuur
Is goed te doen geen last met drempels. Volgende wat ik wil doen zijn nwe deur panelen en een driespaaks stuur

Mag een slotje op, auto is verkocht wegens aankoop 5 serie. Hiervoor komt een nieuw topic