Sharvesh335 - opzoek naar een E46
-
Sharvesh335 - opzoek naar een E46
Beste bimmer fans, ik ben nieuw op het forum, ben 19 jaar, kom uit Den Haag.
Ik wil een BMW E46 325Ci coupe SMG aanschaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee en punten waar ik op moet letten als ik deze ga aanschaffen. Zoja, waar moet ik op letten en rekening houden.
Ik heb deze op het oog:
http://www.seldenrijk.nl/main.php?page= ... Car-detail
Lijkt dit een goeie exemplaar of toch niet doen?
Tips hoor ik graag !!
Alvast bedankt
Ik wil een BMW E46 325Ci coupe SMG aanschaffen.
Heeft iemand hier ervaring mee en punten waar ik op moet letten als ik deze ga aanschaffen. Zoja, waar moet ik op letten en rekening houden.
Ik heb deze op het oog:
http://www.seldenrijk.nl/main.php?page= ... Car-detail
Lijkt dit een goeie exemplaar of toch niet doen?
Tips hoor ik graag !!
Alvast bedankt
Re: Nieuw op dit forum !!
Geen idee of de wagen goed/slecht is.
SMG kan duur worden als er iets aan mankeert.
Ik zou eerst eens informeren of je deze wagen kan verzekeren gezien je leeftijd.
SMG kan duur worden als er iets aan mankeert.
Ik zou eerst eens informeren of je deze wagen kan verzekeren gezien je leeftijd.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Sharvesh335 - opzoek naar een E46
Welkom op het forum,
Op de advertentie ziet hij er goed uit, maar dat doen alle wagens
Het beste is om gewoon te gaan kijken en een testrit te maken.
Voor technische tips kun je het beste in het E46 gedeelte.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Op de advertentie ziet hij er goed uit, maar dat doen alle wagens

Het beste is om gewoon te gaan kijken en een testrit te maken.
Voor technische tips kun je het beste in het E46 gedeelte.
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
-
Mieske90 en patrickk,
Ik heb overdag met de dealer gebeld, de verkoper zei dat ze een autogroothandel zijn, daarnaast heb ik ook de een en ander gevraagd over de auto qua staat en betrouwbaarheid. Ik kreeg positief antwoord dat was al een goed teken. Nou nog effe zaterdag een testrit maken wat ook mogelijk is. Ben zeeer benieuwd!!
En jazeker, ik vind het leuk om op de meetings en events aanwezig te zijn, dus mijn BMW staat er een keer zeker tussen!
De auto komt op de naam van mijn vader te staan dus daar hoef ik mij niet zoveel zorgen om te maken.
Mocht ik deze auto toch kopen, ben ik van plan om er na enige tijd een M-tech pakket erop te zetten, vind ik sportiever uit zien.
Ik heb overdag met de dealer gebeld, de verkoper zei dat ze een autogroothandel zijn, daarnaast heb ik ook de een en ander gevraagd over de auto qua staat en betrouwbaarheid. Ik kreeg positief antwoord dat was al een goed teken. Nou nog effe zaterdag een testrit maken wat ook mogelijk is. Ben zeeer benieuwd!!
En jazeker, ik vind het leuk om op de meetings en events aanwezig te zijn, dus mijn BMW staat er een keer zeker tussen!
De auto komt op de naam van mijn vader te staan dus daar hoef ik mij niet zoveel zorgen om te maken.
Mocht ik deze auto toch kopen, ben ik van plan om er na enige tijd een M-tech pakket erop te zetten, vind ik sportiever uit zien.
-
Daar ben ik weer !!,
Zoals gezegd ben ik gaan kijken naar de BMW 325Ci SMG, heb daar een testrit mee gemaakt, de auto gecontroleerd en heb besloten hem toch te nemen dus ben sinds zaterdag 13 februari trotse eigenaar van deze prachtige wagen. Heb em een beetje opengetrokken en het was een beest van een wagen, de heerlijke 6 pitter.
Zoals gezegd ben ik gaan kijken naar de BMW 325Ci SMG, heb daar een testrit mee gemaakt, de auto gecontroleerd en heb besloten hem toch te nemen dus ben sinds zaterdag 13 februari trotse eigenaar van deze prachtige wagen. Heb em een beetje opengetrokken en het was een beest van een wagen, de heerlijke 6 pitter.
-
Ik heb een vraagje, ik heb een versterker en woofer liggen compleet met kabels, ik zou die willen aansluiten op mijn navigatie. Dit is een originele navigatie geleverd door BMW. Zou het mogelijk zijn om hem daarop aan te sluiten? Het gaat hierbij om de rode en witte tulpkabek die ik moet aansluiten aan de navigatie en een remote kabel. Zou dit kunnen?
Mvg.
Mvg.
-
- Contacteer:
Alles is mogelijk, je moet dan alleen een hi-low converter gebruiken.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem