Mijn naam is Lenno en ben altijd werkzaam geweest in de klassieke orkest wereld.
Vanwege bezuinigingen staatswege thuis komen te zitten op mijn zestigste wat nu een beetje begint te wennen.
Ik moet echter zeggen dat ik het wereldje toch soms wel mis.
Ik heb natuurlijk al vele autos gehad maar blijf toch elke keer weer terugkomen op BMW.
Na Mercedes en Volvo toch weer een Bmw aangeschaft.
Ik heb voor mijn werk natuurlijk altijd veel gereden en had daar een V70 op LPG voor wat een heel goede combi is qua betrouwbaarheid, je kan natuurlijk niet te laat komen op voorstellingen.
Een goede auto die Volvo maar geen BMW.
Ik heb nu een E39 omdat dat altijd een van mijn favoriete modellen is geweest en naar mijn mening is de bouwkwaliteit ongekend, vergeleken met de Volvo veel mooier in elkaar gezet, geen rammeltjes en alles voelt veel degelijker aan en hij rijdt als de spreekwoordelijke tank natuurlijk.
Ik ben niet zo goed in opties plaatsen maar voor mij zit er alles op.
Airco en cruisecontrol zijn voor mij een must, alles wat ik verder niet nodig heb zit er ook in.
Wat ik wel een leuke optie vindt is het dubbele glas, wordt hij lekker stil van.
Een paar obligatoire foto's horen er bij natuurlijk.

Bedankt voor het kijken en ik hoop nog veel op het forum te vertoeven en eens een meeting mee te maken.
groetjes Lenno