BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Dat is niet wat ik ermee bedoelde. Ik vind het niet erg als een M3 gebruikt is waar hij voor is gemaakt, maar als collectors-item/ low-milage auto voor de verzamelaar zou ik er geen kopen die op het circuit is gebruikt.
just my 2 cents.
just my 2 cents.
Dat is met de andere exemplaren heel moeilijk te controleren. Daarnaast is een M3 SMG minder aantrekkelijk als collectors item, het zijn de M3's met H6 bak die waardevaster zijn.
Laatst gewijzigd door Ovanjole op 10 feb 2016, 14:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, zie forum regels
Reden: quote verwijderd, zie forum regels
2010 ///M6 V10 Competition Edition nr.54/63 (current)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
2006 ///M6 V10 Sapphire Black (ex.)
2005 ///M6 V10 Silverstone II (ex.)
2001 ///M3 Topas Blue (ex.)
Beetje rare beredenering, een M3 niet kopen omdat hij op het circuit is geweest.. Dat is net zoiets als niet met je droomvrouw naar bed gaan (als je die kans krijgt) omdat ze met een vorig iemand al naar bed geweest is... Als je de kans krijgt doe je dat gewoon, dus waarom dan niet ook een M3 kopen met circuit ervaring...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Je moet denk ik een auto pas kopen als je er een goed gevoel bij hebt.
En natuurlijk is het niet altijd te achterhalen wat er met een auto gebeurd is.
Ik weet ook niet hoe mijn M3 behandeld is geweest in het verleden.
Maar er spelen natuurlijk altijd bepaalde zaken mee.
Een M3 zal er niet veel slechter van worden als deze eens goed gebruikt word op een circuit of op de openbare weg.
Maar ga je hem vaker zo gebruiken dan denk ik toch dat alles het wat zwaarder te verduren heeft dan lekker cruisen op een zonnige dag.
En natuurlijk is het niet altijd te achterhalen wat er met een auto gebeurd is.
Ik weet ook niet hoe mijn M3 behandeld is geweest in het verleden.
Maar er spelen natuurlijk altijd bepaalde zaken mee.
Een M3 zal er niet veel slechter van worden als deze eens goed gebruikt word op een circuit of op de openbare weg.
Maar ga je hem vaker zo gebruiken dan denk ik toch dat alles het wat zwaarder te verduren heeft dan lekker cruisen op een zonnige dag.
kom net deze tegen bij het o zo bekende Jetcars...
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
deze stond vd week nog elders tekoop voor iets meer geloof ik, beetje vreemd
deze stond vd week nog elders tekoop voor iets meer geloof ik, beetje vreemd
For Speed Add Lightness
Ja eerst stond hij in zoetermeer, daarna bij een particulier in rotterdam en nu jet cars. Allemaal in een paar maanden tijd. Something smells fishy...
Ik zou hem alleen al vanwege dat parfumflesje laten staan...
en tja jetcars, ben er een keer als onwetend persoon geweest en ze waren in de showroom aan het roken!
voor de rest kwamen ze erg betrouwbaar over.. ( ja het sarcasme druipt hier van af )
en tja jetcars, ben er een keer als onwetend persoon geweest en ze waren in de showroom aan het roken!

voor de rest kwamen ze erg betrouwbaar over.. ( ja het sarcasme druipt hier van af )

Niks fout met roken in de showroom... Als ze dat willen prima toch, zolang de ramen en deuren van de auto's niet permanent open staan... in het midden oosten is het nog dood normaal dat je overal binnen rookt (zo ook winkel centra enzo), is een cultuur verschil met de nederlanders (nooit geweest, maar gehoord dat er eigenlijk alleen maar kleurlingen werken),
Wel zonde dat ie naar vis ruikt, het is immers wel een CS uitvoering en een keer geen zwarte/grijze M3 die in nl is
Ook als je naar het boekje kijkt, zie je dat e tussen 2007 en 2015 geen onderhoud is ingevuld in het boekje... dat is 8 jaar lang niks...
Wel zonde dat ie naar vis ruikt, het is immers wel een CS uitvoering en een keer geen zwarte/grijze M3 die in nl is

Ook als je naar het boekje kijkt, zie je dat e tussen 2007 en 2015 geen onderhoud is ingevuld in het boekje... dat is 8 jaar lang niks...
For Speed Add Lightness
Wat weten we van onderstaande auto met kenteken 48-RZ-TL??
Zou dus ongeveer 5000 km geleden een volledige revisie gehad hebben, dan vind ik de prijs zelf niet zo heel gek, voor iemand die en handbak zoekt en carbonzwart, wellicht de perfecte koop?
Zou dus ongeveer 5000 km geleden een volledige revisie gehad hebben, dan vind ik de prijs zelf niet zo heel gek, voor iemand die en handbak zoekt en carbonzwart, wellicht de perfecte koop?
For Speed Add Lightness
Hmm...
Ja lijkt me ook! Hoop km maar als hij een revisie heeft gehad is dit niet zo erg, er zullen ongetwijfeld bij zon km stand nog wat dingetjes aan komen, maar vind de prijs netjes!
Ja lijkt me ook! Hoop km maar als hij een revisie heeft gehad is dit niet zo erg, er zullen ongetwijfeld bij zon km stand nog wat dingetjes aan komen, maar vind de prijs netjes!
Niks voor jou btw?
Ondanks dat ik het een hele mooie auto vind kwa prijs en op de foto's.....Nee, een auto met een handbak wil ik absoluut niet hebben, heb een SMG M3 CS gehad, en zou voor geen goud over willen gaan naar een handbak M3. Los daarvan heeft hij ook een schuif/kantel dak, een optie die ik ook niet zou willen ivm het gewicht op de verkeerde plaats (ja ik ben HÉÉÉÉÉL kieskeurig als het op een M3 aankomt
)

For Speed Add Lightness
-
- Contacteer:
Pauper velgen, nep achterlichten, nee bedankt.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
tja, dat is kwestie van smaak, die lichten is beetje jammer..
je kan de m3 makkelijk in zn oude glorie herstellen qua looks. motorisch is het wel fijn dat hij in orde is....
je kan de m3 makkelijk in zn oude glorie herstellen qua looks. motorisch is het wel fijn dat hij in orde is....