Hallo, ik heb even een vraagje.
Vorige week wilde ik mijn telefoon even opladen, en toen viel me op dat ik erg weinig 12V aansluitingen heb...
Voor de bestuurder en bijrijder zowiezo niets, alleen in de middenconsole achter. Klopt dat?
Mijn " asbak" is ook niet echt een asbakje, maar gewoon een bakje zonder metalen insert voor de peuken, en heeft ook geen sigarettenaansteker.
Ook de middenconsole ontbeert deze.
Zitten deze gewoon weggestopt als voorbereiding, of is BMW daar gewoon erg karig in?
12v aansluitingen in een E61?
-
Re: 12v aansluitingen in een E61?
Ik heb wel voorin een 12v aansluiting.
Achterin heb ik ook 2 12v aansluitingen (tussen de bestuurdersstoel en bijrijdersstoel in).
Ligt denk ik aan de opties die de 1e eigenaar heeft genomen.
Achterin heb ik ook 2 12v aansluitingen (tussen de bestuurdersstoel en bijrijdersstoel in).
Ligt denk ik aan de opties die de 1e eigenaar heeft genomen.
- tattoodennis
- Contacteer:
Ik alleen voor en in kofferbak 1tje volgens mij, makkelijk voor de kids met hun tablet opladen.
BMW 325Ci Cabriolet 2002 (sold)
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
BMW 323Ci Cabriolet 2001 (sold)
Audi A4 2.0i Avant 2002 (sold)
BMW 520i E60 sedan 2003 (sold)
BMW 525i E61 touring 2005 FOR SALE
-
mmm....
ik heb ze dis inderdaad ook 2 stuks achterin en 1 in de kofferbak. Ik mis er voorin echt een...
Is er in de minnenarmsteun eenvoudig 1 te maken?
Zijn die kabelbomen bij BMW standaard, of wordt ie echt helemaal per optie gemaakt? maw: ligt de aansluiting er maar zit ie niet aangesloten, of moet je echt draden naar de accu gaan trekken?
ik heb ze dis inderdaad ook 2 stuks achterin en 1 in de kofferbak. Ik mis er voorin echt een...
Is er in de minnenarmsteun eenvoudig 1 te maken?
Zijn die kabelbomen bij BMW standaard, of wordt ie echt helemaal per optie gemaakt? maw: ligt de aansluiting er maar zit ie niet aangesloten, of moet je echt draden naar de accu gaan trekken?
Ben nog niets tegengekomen waar de aansluiting van ligt. Er zijn zoveel opties in onze wagen dat een standaard kabelboom waar alles opzit tig keer meer kost dan een de minimale. Maw ze worden allemaal op maat gemaakt.
Maar misschien heb je geluk, wie weet.
Maar misschien heb je geluk, wie weet.
525d E61 2007 pre-LCI