Sinds een week of 3 ben ik eigenaar van deze fijne E91, zie mijn voorstel topic.
Niet dat ik grootse verbouwplannen heb met deze auto, maar dacht ik maak toch maar even een 'showroom' aan (aangezien we allemaal graag foto's kijken)

Het enige wat ik tot nog toe aangepakt heb, is grote poetsbeurt (kleien, scratch x, polish, 2x waslaag).
Verder stoorde de roest op de remschijven, meteen achter de wielnaaf. Deze heb ik dan ook netjes schoongemaakt en zwart gelakt.
Vandaag begonnen met plaatsen van de bekabeling van de trekhaak, gelijk een constante 12v voor de caravan gemaakt met een schakelaartje in de bagageruimte (zie foto). Volgende week komt de trekhaak zelf er onder.
Ook een andere stuurwiel afdekking heb ik vanmiddag geplaatst, ziet er net wat afgewerkter uit dan het compleet zwarte stuur naar mijn mening.

Verder heb ik op een andere einddemper of uitlaat eindstuk na, nog niet veel plannen, qua velgen bevalt hij me ook wel, alleen hadden ze voor het oog een maatje groter mogen zijn (18 inch....... Of toch 19.........)
Maar zoals gezegd, voorlopig ben ik tevreden mee, (daarbij had ik mijn vrouw beloofd de auto zo te laten, ook omdat we nog 3 auto's hebben waar ik me al aan uit kan leven en zij deze als dagelijkse auto gebruikt), we zullen zien wat de toekomst brengt......

Bij deze ook wat foto's
Groeten Ralph.