E92 USB

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Oguzhan

E92 USB

Bericht door Oguzhan » 14 mar 2016, 13:42

Goedemiddag.

Ik heb een BMW E92 aangeschaft uit 2011. De auto heb ik nog niet in mijn bezit, kan hem pas einde van het week ophalen. Nou heb ik meerdere E92´s proefgereden en deze hadden bijna allemaal usb aansluiting onder je armsteun. De auto die ik heb aangeschaft was dit niet het geval. Ik wil graag een usb aansluiting heel handig, contact opgenomen met de dealer meneer vertelde mij dat de auto is voorzien van een ´´CIC´´ navigatie proffesional en meende dat deze een usb aansluiting met hardeschijf had. Hierop vertelde ik hem dat de auto onder de armsteun geen usb aansluiting had en hij zei dat deze ingang in de kastje van de auto zit dus het kastje bij de bijrijdersstoel.

Omdat de voorbumper gespoten zou worden kon hij dit niet snel voor mij controleren, ik krijg het later wel te horen.
Ik dacht misschien heeft iemand hier ook zoiets en zou die mij ´´gerust´´ kunnen stellen :whistle:

Graag hoor ik van jullie.

Vriendelijke groet.

Source

Re: E92 USB

Bericht door Source » 14 mar 2016, 15:40

Als je de laatste 7 cijfers van het chassisnummer doorstuurt dan kan ik het wel controleren.

Je hebt, in jou geval, een combox nodig om de usb aansluiting onder de armsteun te laten werken.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||

Oguzhan

Bericht door Oguzhan » 15 mar 2016, 00:04

Bedankt voor het reageren!

Helaas heb ik de auto nog niet in mijn bezit. En is dus daarom het achterhalen van het chasisnummer niet mogelijk, zover ik dat weet.

De usb aansluiting zit in dit geval ook niet onder de armsteun maar in het ´´opbergkastje´´ met een harde schijf van 12 GB. Dit werd mij verteld, alleen was de verkoper er nog niet zeker van hij zou dit nog voor mij gaan nakijken.

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 19 mar 2016, 19:53

Je zult idd wel een usb aansluiting hebben, die zit in het dashboardkastje, maar deze is om navigatie up te daten en eventueel routes in je cic te zetten, als je een usb nodig hebt voor muziek dan heb je idd een combox nodig.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Audio, navigatie en iDrive”