na een lange tijd afwezig te zijn, heb ik weer besloten weer aan te melden. woon samen met me vriendin en me hond in zuid limburg in een klein dorpje beek. werk als koerier bij dhl express. de reden dat ik gestopt was. veel elende met bmw,s gehad. de eerste heb ik kado gehad van me vriendin, waar helaas veel aan markeerde. veel geld in gestopt. en later bleek bij de apk dat het om 2 auto,s ging, waren aan elkaar gelast. heb zulke dingen gehoord en gezien maar nooit verwacht dat ik het zelf zou meemaken. heb daarna een e34 gekocht. wat eerst goed uitzag. maar later bleek de hele bodem helemaal verot te zijn. en koste veel om te veel om te maken.
toen een tijdje Volvo gereden. maar miste de bmw gevoel heel erg, toen een colega een bmw e46 had gehaald. begon het heel erg te kriebelen. toch maar even op marktplaats gekeken. en tot me stome verbazing een e39 in me buurt. afspraak gemaakt voor ik ging werken om te kijken. en zag er heel goed uit geen roest is een 520 I uit 1999 met de m52tub20 blok. niet veel opties, airco elec ramen voor de rest niets bizonders. precise hoe ik het hebben wil. kan niks kapot, en scheelt in gewicht. rij graag op de ring namelijk. heb hem maar gelijk gekocht. met inruil van me Volvo maar 800 bijgelegt. helaas ondanks dat allew boekjes en bonnen aanwezig waren. heel erg veel achterstalig onderhoud aan gehad. bleek dat de vorige eigenaar erg goedkoop is geweest met onderhoud erg knullig gedaan soms. hij liep in het begin ook helemaal niet lekker, bleek later ook dat er 6 verschilende boegies en bobiene,s in zaten heb dat allemaal vervangen. nokenassensor. hij verbruikt helaas nog erg veel olie koppaking is niet lek. uitlaat lekt. en nog wat dingen.
maar moet zeggen hij start altijd, en heeft me niet in de steek gelaten. toch fijn om vertrouwen in een auto te hebben, en hoef voormij voorlopig nog lang niet weg. hier nog een foto van toen ik hem nog net had, is intussen aardig verbouwd. sorry voor het lange verhaal, en hoop op een gezelige tijd hier. en hoop veel te leren, en leuke kontakten op te bouwen. groet.
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/ornrkozcum7.jpg)