Vragen nieuwe BMW
Vragen nieuwe BMW
Hi allemaal,
Sinds 3 weken ben ik een trotse eigenaar van een BMW 1 Serie uit 2013. Voorheen altijd in een Audi en Golf gereden, maar nu dus de overstap gemaakt naar BMW. Ik heb alleen wel een aantal vragen waar ik niks over in de handleiding kan vinden, en hoopte dat iemand me hier eventueel zou kunnen helpen:
1) In mijn auto zit spiegel verwarming, ik krijg alleen nergens gevonden hoe ik die kan activeren
2) Op mijn achterruit heb ik een alarmsticker, alleen ik krijg helemaal nergens gevonden of er uberhaupt een alarm op zit. Kan het zijn dat dit een sticker voor de "show" is?
3) In de auto is het mogelijk om mijn telefoon te verbinden met bluetooth, echter kan ik er enkel mee bellen en geen muziek afspelen. Hebben meer mensen hier last van?
4) Mijn uitlaat heeft echt een ontzettend lelijke kleur. Nu ben ik wat betreft auto's echt a technisch en zou echt niet weten of hier iets aan te doen is. Ik las op Google dat er diverse "opzetstukjes" voor beschikbaar zijn die men er eenvoudig zelf op kan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Sinds 3 weken ben ik een trotse eigenaar van een BMW 1 Serie uit 2013. Voorheen altijd in een Audi en Golf gereden, maar nu dus de overstap gemaakt naar BMW. Ik heb alleen wel een aantal vragen waar ik niks over in de handleiding kan vinden, en hoopte dat iemand me hier eventueel zou kunnen helpen:
1) In mijn auto zit spiegel verwarming, ik krijg alleen nergens gevonden hoe ik die kan activeren
2) Op mijn achterruit heb ik een alarmsticker, alleen ik krijg helemaal nergens gevonden of er uberhaupt een alarm op zit. Kan het zijn dat dit een sticker voor de "show" is?
3) In de auto is het mogelijk om mijn telefoon te verbinden met bluetooth, echter kan ik er enkel mee bellen en geen muziek afspelen. Hebben meer mensen hier last van?
4) Mijn uitlaat heeft echt een ontzettend lelijke kleur. Nu ben ik wat betreft auto's echt a technisch en zou echt niet weten of hier iets aan te doen is. Ik las op Google dat er diverse "opzetstukjes" voor beschikbaar zijn die men er eenvoudig zelf op kan zetten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Vragen nieuwe BMW
Gefeliciteerd met je aankoop
Als het goed is word je spiegelverwarming gelijk geactiveerd wanneer je je achteruitverwarming activeert.
Dit ik namelijk bij mijn E87 uit 2011
Die opzetstukken voor je uitlaat is heel makelijk over je uitlaat te schuiven.
Ik heb ze een keer gezien bij bimmerparts.nl.
Antwoord op je andere vragen weet ik niet
Als het goed is word je spiegelverwarming gelijk geactiveerd wanneer je je achteruitverwarming activeert.
Dit ik namelijk bij mijn E87 uit 2011
Die opzetstukken voor je uitlaat is heel makelijk over je uitlaat te schuiven.
Ik heb ze een keer gezien bij bimmerparts.nl.
Antwoord op je andere vragen weet ik niet
Ik kan in die van mij ook alleen bellen via bluetooth.
Muziek streamen is een aparte optie, als je bij het idrive menu naar media gaat en dan naar externe apparaten, staat er waarschijnlijk usb en aux. Als hier geen bluetooth audio bij staat zit de optie voor muziek streamen niet in de auto.... hoop dat je hier wat aan hebt
Voor zover ik weet gaat de spiegelverwarming inderdaad tegelijk met de achterruit
Muziek streamen is een aparte optie, als je bij het idrive menu naar media gaat en dan naar externe apparaten, staat er waarschijnlijk usb en aux. Als hier geen bluetooth audio bij staat zit de optie voor muziek streamen niet in de auto.... hoop dat je hier wat aan hebt
Voor zover ik weet gaat de spiegelverwarming inderdaad tegelijk met de achterruit
Die sticker is een VbV-SCM sticker.
De auto is elektronisch beveiligd en kan niet zonder de gecodeerde sleutel gestart worden.
De auto is elektronisch beveiligd en kan niet zonder de gecodeerde sleutel gestart worden.
Laatst gewijzigd door BeEmWer op 25 mar 2016, 05:37, 1 keer totaal gewijzigd.
F45 - 5 deurs - 6-traps - steptronic - 100 kW / (136 pk)
-
Op mijn e60 gaat de spiegel verwarming altijd aan wanneer de motor loopt. Staat in mijn handleiding.
Is volgens mij bij iedere BMW zo. Bij mijn vorige auto (e30) was dat ook zo.
Er is geen losse knop voor om het aan en uit te zetten.
Is volgens mij bij iedere BMW zo. Bij mijn vorige auto (e30) was dat ook zo.
Er is geen losse knop voor om het aan en uit te zetten.
Groeten Bas
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
BMW 316 2deurs e30
BMW 320i 2deurs e30
BMW 320i sedan e36
BMW 325i 2deurs e30
BMW 320i touring e30
BMW 530i e60
BMW 545i e60
BMW 330i e90
BMW 525I e60 LCI (huidige)
Goedemorgen!
Ik ben sins gister in bezit van een bmw 116i m volledig m
Performance uitgevoerd. Ik had een vraag over hoe ik de versnellingen kan zien in mijn dashboard.
Als ik gewoon in comfort rijd dan zie ik zeg maar alleen de D van drive onder mijn toeren teller.
Is het mogenlijk om dan ook de huisige versnelling erachter te zien?
Groet Frans
Ik ben sins gister in bezit van een bmw 116i m volledig m
Performance uitgevoerd. Ik had een vraag over hoe ik de versnellingen kan zien in mijn dashboard.
Als ik gewoon in comfort rijd dan zie ik zeg maar alleen de D van drive onder mijn toeren teller.
Is het mogenlijk om dan ook de huisige versnelling erachter te zien?
Groet Frans
kan vast wel gecodeerd worden, maar waarom? In comfort maakt het toch niet uit, het is tenslotte een automaat ... hij regelt het allemaal voor je.
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine