Regensensor werkt niet na nieuw ruit, initialiseren??
- kenneth.BMW
Regensensor werkt niet na nieuw ruit, initialiseren??
Hallo
Ik heb mijn vooruit laten vervangen door een nieuw exemplaar met regensensor ook.
Nu heb ik een probleem dat mijn regensensor niet werkt.
Als ik hem op interval zet dan wist de wisser 1x en verder blijft hij uit. Ook als ik aan het wieltje draai maakt dit geen verschil. 1x wissen en verder niks.
Me lichtsensor werkt wel gewoon licht gaat automatisch aan en uit als het donker word.
Nu heb ik zelf een scanner 1.4.0 en de fouten gereset maar dit maakt geen verschil. Weet iemand hoe ik de sensor kan initialiseren voordat ik de ruitenboer weer laat komen.
Het is een sekurit raam.
Wie kan mij helpen.
Mvg kenneth.
Ik heb mijn vooruit laten vervangen door een nieuw exemplaar met regensensor ook.
Nu heb ik een probleem dat mijn regensensor niet werkt.
Als ik hem op interval zet dan wist de wisser 1x en verder blijft hij uit. Ook als ik aan het wieltje draai maakt dit geen verschil. 1x wissen en verder niks.
Me lichtsensor werkt wel gewoon licht gaat automatisch aan en uit als het donker word.
Nu heb ik zelf een scanner 1.4.0 en de fouten gereset maar dit maakt geen verschil. Weet iemand hoe ik de sensor kan initialiseren voordat ik de ruitenboer weer laat komen.
Het is een sekurit raam.
Wie kan mij helpen.
Mvg kenneth.
Echt rijplezier begint hier.
- kenneth.BMW
Re: Regensensor werkt niet na nieuw ruit, initialiseren??
Weet het niet zeker hoor maar heb je geen speciale ruit nodig voor de regen sensor? Misschien dat ze een standaard ruit hebben gezet.
- kenneth.BMW
Er zit gewoon een uitsparing voor mijn regensensor op het ruit deze is er weer netjes opgeklikt.
niet toevallig een stekkertje los achter de spiegel onder dat kapje?
of een zekering kapot misschien? ik durf niet met zekerheid te zeggen of hier een aparte zekering voor is.
of een zekering kapot misschien? ik durf niet met zekerheid te zeggen of hier een aparte zekering voor is.
Sensor moet ingeleerd worden.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
- kenneth.BMW
toevallig iemand in de buurt van zaandam die dit kan doen? of kan bevestigen dat dit met de bmw 1.4.0 scanner kan.
Waarom niet terug naar degene die de ruit geplaatst heeft?