Gilson E46 318CI 2003

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
GHuige

Gilson E46 318CI 2003

Bericht door GHuige » 28 mar 2016, 19:53

Goedemiddag,

Ik ben Gilson en ik kom uit Hoogerheide, NB.
Ongeveer 3 weken geleden heb ik mijn Opel Corsa D ingeruild voor een BMW 318Ci e46 uit maart 2003 (pre facelift).
Ik heb altijd wel een zwak gehad voor de e46 coupe en zag deze in de buurt te koop staan en ben er dan ook gelijk naar gaan kijken, wat een prachtig model is het, ik was (bijna) gelijk verkocht toen ik hem voor de eerste keer in het echt zag. Kon gelijk een proefrit gaan doen en ja hoor, toen wist ik het zeker. Ik moet hem hebben.
Dus sinds ca 3 weken ben ik trotse eigenaar van een mooie zilver grijze BMW 318Ci e46.

Ik heb me ingeschreven op dit forum omdat ik graag nog wat tips en tricks zou willen voor de BMW en omdat ik hier ook wel een paar interessante draadjes tussen heb zien staan en ook wil proberen een beetje actief deel te nemen.

Groetjes,
Gilson.

Hieronder wat Foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
- 318Ci e46

Bart70
Contacteer:

Re: Gilson E46 318CI 2003

Bericht door Bart70 » 29 mar 2016, 09:40

Welkom hier Gilson !

Ziet er goed uit !

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 31 mar 2016, 19:54

Welkom Gilson,

Je wagen ziet er netjes uit, heb je er nog plannen mee of laat je hem orgineel?

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

GHuige

Bericht door GHuige » 31 mar 2016, 21:20

Hallo,

Bedankt voor de reacties, denk dat ik al een beetje de weg begin te vinden op het forum dus komt wel goed!

Als eerste verandering die ik ga doen is de geluidsinstallatie verbeteren, heb hierover al een topic aangemaakt :duim:

Ben nu op zich wel al blij met hoe m'n coupe eruit ziet maar misschien dat ik nog ga voor koplampen met angel eyes en misschien ook wel lenzen, velgen vind ik ook best mooi maar nog redelijk neutraal dus miss daar uiteindelijk ook nog wat mee doen...
Voor het interieur wil ik later nog even het leer aanpakken om het weer wat op te frissen.

Heb nog wel een paar kleine ideetjes maar daarover later meer ;-)
- 318Ci e46

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”