bmw 728i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
DBalsink

bmw 728i

Bericht door DBalsink » 02 apr 2016, 01:11

Hallo allemaal,

Mijn naam is Dennis en heb mij zojuist aangemeld. Al enige tijd ben ik groot liefhebber van BMW :) , voorral de wat oudere modellen trekken mij erg aan en heb sinds vorig jaar een e38 728i uit 1997 aangeschaft. Ik ben de 2e eigenaar van deze auto en hij heeft altijd al zijn onderhoud gehad. Inmiddels staat er al 390000 km op de teller maar de auto rijd nog als nieuw en elk onderdeel is nog orineel en werkt zoals het hoort. Het enige dat ik heb vervangen zijn de achterlichten en knipperlichten voor omdat deze in de loop der jaren verkleurd waren. De e38 is altijd mijn favoriet geweest en heb daarom besloten om nog veel in deze auto te gaan rijden, en uit eindelijk zal ik als het nodig is dan ook het motorblok laten reviseren. Tot die tijd houd ik mij bezig met stap voor stap alle onderdelen die verslijten of defect raken zelf te vervangen voor nieuw aangezien dit mijn hobby is :ja: om die reden heb ik mij dan ook aangemeld om mijn kennis en ervaringen met jullie te delen maar voorral om de forums te raadplegen als ik er niet meer uitkom :jack: :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Re: bmw 728i

Bericht door mieske90 » 02 apr 2016, 14:57

Welkom Dennis,

Een serieuze wagen met een serieze kilometerstand.
Maar je klinkt als een echte liefhebber dus dat komt wel goed :duimen:

Zeer benieuwd naar foto's van je bmw

als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E38 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

pointer16

Re: bmw 728i

Bericht door pointer16 » 03 apr 2016, 16:10

welkom op het forum..
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”