Witte BMW E90 Luxury Line 2011 Update Pag 5....
Re: Mijn nieuwe Witte BMW 320D Luxury Line 2011 Update Pag 3
Al foto's van het resultaat?
En die antenne is toch zeker wel mee gewrapt?
En die antenne is toch zeker wel mee gewrapt?
BMW E87 LCI | 116i 122 pk | 2009
De haaienvin in het wit erop vind ik mooier 

Op dit moment al het wrap eraf getrokken. Was helaas ontzettend slecht gedaan en door de zon helemaal gaan krullen en en begon los te laten! Contact gehad en het zal opnieuw gedaan worden

- GreyCooperS
- Contacteer:
Ik zou lekker mn geld terug vragen en laten spuiten. Ik heb nog we een goed adres waar al mijn auto's gedaan worden.
Wrappen blijft altijd lastig en zal over time altijd minder worden
Wrappen blijft altijd lastig en zal over time altijd minder worden
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Dat was ook mijn gedachte erbij inderdaad. Kan jij aangeven waar je dit hebt laten doen en wat de kosten ongeveer zullen zijn?
Thnx!
De haaienvin laat ik trouwens wit inderdaad. Dit breekt het zwarte een beetje anders word alles wel heel zwart! Ben net zo blij dat mijn auto wit is
Thnx!
De haaienvin laat ik trouwens wit inderdaad. Dit breekt het zwarte een beetje anders word alles wel heel zwart! Ben net zo blij dat mijn auto wit is

- GreyCooperS
- Contacteer:
Mijn spuiter zit in Zoetermeer en werkt alleen op afspraak. ALs de afstand voor jou te doen is, OM me maar, dan geef ik je zijn gegevens wel
Zo, jij woont in de buurt zeg! Of heb je je auto alleen uit Pekela gehaald ?
Erg mooi ding zeg en dat dakje zwart is echt super!
Als ik dit zie wil ik meteen weer een 3 serie in plaats van een 1 serie

Erg mooi ding zeg en dat dakje zwart is echt super!
Als ik dit zie wil ik meteen weer een 3 serie in plaats van een 1 serie

Haha, heb hem alleen in nieuwe pekela gehaald. Woon zelf in Den Bosch dus was me me ritje wel met de trein en bus maar de terug weg heeft dat allemaal goed gemaakt
Op dit moment aan het bekijken wat het spuiten van mijn dak en spiegels me gaat kosten omdat het wrappen toch niet helemaal naar mijn smaak is op het gebied van kleur en structuur. Heb dit er inmiddels ook alweer vanaf getrokken haha
Thnx!! Ben er nog steeds erg blij mee!

Op dit moment aan het bekijken wat het spuiten van mijn dak en spiegels me gaat kosten omdat het wrappen toch niet helemaal naar mijn smaak is op het gebied van kleur en structuur. Heb dit er inmiddels ook alweer vanaf getrokken haha

Thnx!! Ben er nog steeds erg blij mee!
Ben even aan het kijken naar zwarte nieren voor mijn bimmer maar kan iemand wellicht aangeven wat het verschil is tussen hoogglans zwarte nieren en hoogglans zwarte M Performance nieren?
Daarbij ook de vraag dat wanneer ik een M Sport bumperpakket wil ik waarop moet letten met de aanschaf hiervan. Beter een orginele of een replica van een bepaald merk?
Bedankt voor zover!
Daarbij ook de vraag dat wanneer ik een M Sport bumperpakket wil ik waarop moet letten met de aanschaf hiervan. Beter een orginele of een replica van een bepaald merk?
Bedankt voor zover!
- GreyCooperS
- Contacteer:
Als ze M zijn kosten ze een arm, als ze replica zijn een stukje vinger...gewoon aftermarket nemen 

Thnx voor je reactie maar heb de M al besteld haha
Ook even aan het bekijken om ik zwarte velgen eronder kan monteren. Vind dat antraciet wel mooi maar denk dat hoogglans zwart hem beter zal staan

Ook even aan het bekijken om ik zwarte velgen eronder kan monteren. Vind dat antraciet wel mooi maar denk dat hoogglans zwart hem beter zal staan

Dat is lang geleden dat ik hier ben geweest zeg! Een paar foto's voor de liefhebber haha!

Re: Witte BMW E90 Luxury Line 2011 Update Pag 5....
Lang niet geweest hier maar ook niks meer aan de auto gedaan! De e90 gaat de deur alweer uit en plaats maken voor een F10. Ben op dit moment aan het kijken naar een witte 535d of als mijn budget het toelaat een M550d alleen dat word nog even rekenen haha!!!
Re: Witte BMW E90 Luxury Line 2011 Update Pag 5....
Lang niet geweest hier haha!! Bij deze even de info dat mijn BMW E90 te koop staat en ik hopelijk dinsdag mijn nieuwe auto mag ophalen! Ik zal hier een nieuw topic voor aanmaken uiteraard!