Igor met een F20 118i uit 2011
Igor met een F20 118i uit 2011
Beste forumleden,
Graag stel ik me even voor Ik ben Igor en ben onlangs ben ik de eigenaar geworden van deze mooie BMW 118i (sportline) uit 2011. Na een lange zoektocht toch de auto gevonden waar ik naar opzoek was. De overstap van een Golf 4 (2002, GTI) naar deze BMW is erg fijn!
Hij is voorzien van bijna alle opties, op een schuifkanteldak en automaat na Elke kilometer is genieten. Op de foto's staat hij nog op winterbanden (styling 411), ondertussen zitten de zomerbanden er op (styling 378).
Om de auto voor mij helemaal af te maken ben ik nog opzoek naar styling 379 velgen op zomerbanden (zie ook marktgedeelte van het forum), welke zo kenmerkend zijn voor de sportline-uitvoering Van het weekend staat een grote interne en externe poetsbeurt op het programma, ik zal kijken of ik nog wat meer foto's kan plaatsen met een mooi lentezonnetje
Wellicht tot snel!
Graag stel ik me even voor Ik ben Igor en ben onlangs ben ik de eigenaar geworden van deze mooie BMW 118i (sportline) uit 2011. Na een lange zoektocht toch de auto gevonden waar ik naar opzoek was. De overstap van een Golf 4 (2002, GTI) naar deze BMW is erg fijn!
Hij is voorzien van bijna alle opties, op een schuifkanteldak en automaat na Elke kilometer is genieten. Op de foto's staat hij nog op winterbanden (styling 411), ondertussen zitten de zomerbanden er op (styling 378).
Om de auto voor mij helemaal af te maken ben ik nog opzoek naar styling 379 velgen op zomerbanden (zie ook marktgedeelte van het forum), welke zo kenmerkend zijn voor de sportline-uitvoering Van het weekend staat een grote interne en externe poetsbeurt op het programma, ik zal kijken of ik nog wat meer foto's kan plaatsen met een mooi lentezonnetje
Wellicht tot snel!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Re: Igor met een F20 118i uit 2011
Welkom Igor,
YESSS!!!weer een 1-serie rijder erbij
Je wagen ziet er netjes uit
Succes met je zoektocht naar de velgen
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
YESSS!!!weer een 1-serie rijder erbij
Je wagen ziet er netjes uit
Succes met je zoektocht naar de velgen
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F20 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
PS ik heb je topic-naam gewijzigd om het overzicht te bewaren.
Welkom hier Igor !
Mooie 1'er heb je daar
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Mooie 1'er heb je daar
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe
Bedankt! Morgen een mooie poetsdag Zal nog wat foto's maken en eens kijken voor het bijhouden van een showroom. Ben ook zeer benieuwd naar de BMW's van de andere forumleden, ter lering en de vermaak
Fijn weekend!
Fijn weekend!
welkom op het forum..
Alcohol vrij bier is als een BH aan de waslijn.... Het beste is er uit.
Gisteren was een mooie schoonmaakdag, hierbij het resultaat!
De lederen bekleding met reiniger en conditioner behandeld, heeft 'm zeker goed gedaan
De lederen bekleding met reiniger en conditioner behandeld, heeft 'm zeker goed gedaan
- mieske90
- BimmerPortal Team
Hey Igor,
Misschien kun je het beste een showroom topic aanmaken, das een leuke manier om ons op de hoogte te houden van je auto.
Misschien kun je het beste een showroom topic aanmaken, das een leuke manier om ons op de hoogte te houden van je auto.
Welkom Igor, mooie auto Veel veilige kilometers toegewenst!
http://www.BMWmpakket.nl / Originele BMW onderdelen / Professioneel gespoten / Vakkundige montage