Schroefsets
Schroefsets
hoi
Ik weet dat deze vraag duizenden keer gevraagd is, en er veel topic,s over zijn, maar kan niet beslissen wat ik nou het beste kan nemen. Heb een 520i uit 1999. Waar ik een schroefset onder wil hebben. Zitten nu m6 19 inch wielen onder. Maar staat nog steeds als een terreinwagen, stoor me daar inorm door. Heb een budget van rond de 1000 tot meschien klein beetje meer maar liever onder de 1000 als dat kan. Ben aan het kijken naar bc, eibach. Kw, st, cobra, ap, welke kan ik het beste pakken, zie door de bomen het bos niet meer. Is voor mij een grote uitgave en wil dit liever maar 1 keer uitgeven.
Ik gebruik de auto veel op straat. Maar doe ook circuit dagen. En dan bedoel ik de ring in Duitsland. Vind het niet erg om wat komfort in te leveren.
Dus mijn vraag, welke kan ik het beste pakken volgens jullie. Voor de e39. Alvast bedankt.
Ik weet dat deze vraag duizenden keer gevraagd is, en er veel topic,s over zijn, maar kan niet beslissen wat ik nou het beste kan nemen. Heb een 520i uit 1999. Waar ik een schroefset onder wil hebben. Zitten nu m6 19 inch wielen onder. Maar staat nog steeds als een terreinwagen, stoor me daar inorm door. Heb een budget van rond de 1000 tot meschien klein beetje meer maar liever onder de 1000 als dat kan. Ben aan het kijken naar bc, eibach. Kw, st, cobra, ap, welke kan ik het beste pakken, zie door de bomen het bos niet meer. Is voor mij een grote uitgave en wil dit liever maar 1 keer uitgeven.
Ik gebruik de auto veel op straat. Maar doe ook circuit dagen. En dan bedoel ik de ring in Duitsland. Vind het niet erg om wat komfort in te leveren.
Dus mijn vraag, welke kan ik het beste pakken volgens jullie. Voor de e39. Alvast bedankt.
- niels 323i
Re: Schroefsets
ik zou voor bilstein of kw gaan. denk alleen niet dat je dat red met 1000,- euro.
wij rijden zelf met intrax op de ring en dat is echt super. ik had een goedkope set onder de 3 serie van mijn vriendin en dat is voor op het circuit echt een drama. je kon hem wel mooi op hoogte zetten en het comfort was ook nog goed.
ik zou iets meer uitgeven en gelijk een goeie set kopen
wij rijden zelf met intrax op de ring en dat is echt super. ik had een goedkope set onder de 3 serie van mijn vriendin en dat is voor op het circuit echt een drama. je kon hem wel mooi op hoogte zetten en het comfort was ook nog goed.
ik zou iets meer uitgeven en gelijk een goeie set kopen
Oké dat dacht ik al. Zou de cobra evo 1 niks zijn. Lees veel goede dingen daar over van de mini gasten. Niet veel kunnen vinden voor de e39?
Ik zou gewoon kw v1 kopen of bilstein b14. Cobra is best goed hoor daar positieve verhalen over. Maar zou bij de gevestigde Duitse orde blijven
Meh, MPG is just hippie stuff.
It's more like "misery per gallon," am I right?
But congrats on the new car dude!
Ja was naar die 2 ook aan het kijken bijna ook de b14 gehaald. Maar vind de 50 mm verlaging max een beetje aan de lage kant. Het zelfde met de kw max 65. Cobra gaat tot 80. Niet dat ik zo laag wil, maar wel zo fijn dat ik speel ruimte heb. Maar moet even nadenken. Wil morgen iets halen. Kijk wel wat het word. Bedankt voor de reactie,s.
- niels 323i
met 19 inch wielen heb je echt geen 8 cm verlaging nodig hoor.
8 cm is ook echt veel verlaging hoor. ik ga zelf waarschijnlijk voor een KW set maar veel meer dan 3 a 4 cm wil ik eigenlijk niet gaan. je verliest ook comfort met hoe verder je naar beneden gaat.
Bij intresse heb ik een b14 schroef set in de verkoop. 5500km mee gereden in nieuwstaat.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33
Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!
Dat is waar patrickk dat was ik al helemaal vergeten, hoeveel moest je daar voor hebbben ?
- niels 323i
ik heb een b16 set onder de en daar ben ik super blij mee.
Zijn de eibach pro street s ook goed. Kan ze namelijk krijgen voor 990 euro precies onder de 1000 wat ik wouw. Zijn die ook oké. Zijn dat ook een schroefset? Heb wel interesse in die.
Die eibach''s zijn ook hoogte verstelbaar ja. hoor van vele daar best goede verhalen over.
Voor 900-925 haal ik ze er onder uit.
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
Oké heb de knoop doorgehakt. Het is de eibach pro street s, geworden. Net besteld. En kan niet wachten. En bedankt voor jullie feedback was erg nuttig voor mijn beslissing.