Mugiwara - F10 535iX 2012
Mugiwara - F10 535iX 2012
Hallo mensen,
Ik ben Mugiwara, 20 jaar oud en kom uit een klein gehuchtje genaamd Doetinchem.
Sinds 3 maanden ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste mooie BMW (gekocht bij een BMW dealer, incl 2 jaar premium selection garantie):
F10 535i xDrive 2012 High Executive, 306pk
47.000 km op teller bij aanschaf (nu intussen 52.000 )
JB4 TUNING - COMING SOON!
Imperialblue
Dakota-lederen interieur met Piano Black trim
18" standaard BMW turbine velgen (hard op zoek naar andere, sportievere 18/19" velgen, als je een leuk aanbod hebt hoor ik het graag).
Ik studeer een voltijd ICT opleiding op HBO niveau aan de HAN in Arnhem en werk in het familierestaurant 7 dagen per week (3 á 4 uurtjes per dag, maar heb er geen inkomen aan ) en doe aan internetmarketing (met het geld hiervan heb ik mijn bmw dus gekocht).
Hier nog enkele pica's van mijn waggie:
Ik zie jullie snel!
Mvg,
Mugiwara
Ik ben Mugiwara, 20 jaar oud en kom uit een klein gehuchtje genaamd Doetinchem.
Sinds 3 maanden ben ik de trotse eigenaar van mijn eerste mooie BMW (gekocht bij een BMW dealer, incl 2 jaar premium selection garantie):
F10 535i xDrive 2012 High Executive, 306pk
47.000 km op teller bij aanschaf (nu intussen 52.000 )
JB4 TUNING - COMING SOON!
Imperialblue
Dakota-lederen interieur met Piano Black trim
18" standaard BMW turbine velgen (hard op zoek naar andere, sportievere 18/19" velgen, als je een leuk aanbod hebt hoor ik het graag).
Ik studeer een voltijd ICT opleiding op HBO niveau aan de HAN in Arnhem en werk in het familierestaurant 7 dagen per week (3 á 4 uurtjes per dag, maar heb er geen inkomen aan ) en doe aan internetmarketing (met het geld hiervan heb ik mijn bmw dus gekocht).
Hier nog enkele pica's van mijn waggie:
Ik zie jullie snel!
Mvg,
Mugiwara
Laatst gewijzigd door Mugiwara op 15 apr 2016, 22:23, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Mugiwara - F10 535iX 2012
Welkom!
Dikke wagen! Mooi uitgevoerd zo te horen!
Ik heb eventueel een setje 18" styling 162 liggen.
Geen idee of ze er mooi onder staan.
Welkom!
Dat klinkt als een dikke F10, foto's zien we hier graag
Op mijn 20ste reed ik een Opel Kadett, ik had duidelijk de verkeerde bijbaan zo te lezen . Wat versta je precies onder internetmarketing? Geld verdienen met banners?
De HAN hebben we dan wel weer gemeen, ik heb ook in Arnhem gezeten (ICA) en was in 2008 klaar
Veel plezier hier en met de bimmer
Op mijn 20ste reed ik een Opel Kadett, ik had duidelijk de verkeerde bijbaan zo te lezen . Wat versta je precies onder internetmarketing? Geld verdienen met banners?
De HAN hebben we dan wel weer gemeen, ik heb ook in Arnhem gezeten (ICA) en was in 2008 klaar
- jwbakkenes
Welkom met je eerste BMW en wat voor één.
Kan je hier geen cursus internetmarketing geven dan rijden wij allemaal binnenkort in een dikke BMW
Foto's zijn wij gek op, ben benieuwd.
Veel plezier met je nieuwe auto en hier op het forum.
Kan je hier geen cursus internetmarketing geven dan rijden wij allemaal binnenkort in een dikke BMW
Van harte welkom op het forum! En tja.. Zoals al gezegd, een prima wagen op je leeftijd zeg, daar kan ik met mijn E46 niet aan tippen..
Heel veel plezier hier, en de foto's van je wagen zien we graag verschijnen! Voor vragen kun je overigens altijd bij één van ons terecht!
Groetjes,
Jeremy
Heel veel plezier hier, en de foto's van je wagen zien we graag verschijnen! Voor vragen kun je overigens altijd bij één van ons terecht!
Groetjes,
Jeremy
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Mensen, de foto's staan d'r op!
Ik heb de foto's geupload, je kunt ze nu zien
Internetmarketing, nouja, hoe zou ik het zeggen... Meer het promoten van producten van grote bedrijven en er commissie voor vragen per verkocht product. En bedankt trouwens
Niet echt mijn smaak velgen, maar toch bedankt!Gidi schreef:Welkom!
Haha, ik heb zelf 4 jaar lopen falen om het goed voor elkaar te krijgen en het zit wel redelijk ingewikkeld in elkaar waar je zo 1,2,3 zonder ICT kennis iets mee kan.jwbakkenes schreef:Welkom met je eerste BMW en wat voor één.
Ik heb de foto's geupload, je kunt ze nu zien
Ik zit zelf ook op de ICAQuadrantz schreef:Welkom!
Internetmarketing, nouja, hoe zou ik het zeggen... Meer het promoten van producten van grote bedrijven en er commissie voor vragen per verkocht product. En bedankt trouwens
Hartelijk bedankt Jeremy, ik heb de foto's erop staan. Hopelijk vindt je ze mooiJeremy schreef:Van harte welkom op het forum! En tja.. Zoals al gezegd, een prima wagen op je leeftijd zeg, daar kan ik met mijn E46 niet aan tippen..
Groetjes,
Jeremy
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom
Hele mooie wagem heb je
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F10 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Hele mooie wagem heb je
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F10 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Hallo Mieske,
Als het goed is heb ik de foto's al geplaatst. Echter zou het laden even kunnen duren aangezien de foto's van hoge kwaliteit zijn.
Als het goed is heb ik de foto's al geplaatst. Echter zou het laden even kunnen duren aangezien de foto's van hoge kwaliteit zijn.
- mieske90
- BimmerPortal Team
Sorry mijn fout, het is al laat
Haha, niet genoeg koffie op blijkbaar
Laatst gewijzigd door Bart70 op 28 apr 2016, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Jeetje, lekker waggie man pffff!!
2015-2017 E87 116i 2009 Le Mans Blue M-sport
2017-heden E91 325i 2006 Sparkling Graphite M-sport
2017-heden E91 325i 2006 Sparkling Graphite M-sport
Welkom op dit mooie forum !
Heerlijke wagen !
Hopelijk tot ziens op een van de meetings
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen
Heerlijke wagen !
Hopelijk tot ziens op een van de meetings
Maak ook gerust een showroom aan voor je wagen, altijd leuk voor jezelf en voor anderen