Welk type velg is dit?

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
ruttiebar
Contacteer:

Welk type velg is dit?

Bericht door ruttiebar » 15 apr 2016, 15:12

Hi forumleden!

Op een ander forum kwam ik een topic tegen van een aantal jaren geleden over een set velgen.

Aan het einde van het topic staan een paar foto's van de uiteindelijke aankoop van de gebruiker. Ik vind deze set zeer mooi en ben benieuwd of iemand weet welke het zijn? Ze lijken erg op styling 220, maar ze zijn naar mijn gevoel net iets anders. Iets minder slank en volledig lichtmetaal, dat lijkt bij de styling 220 anders.

http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic ... 3&start=15

Ben benieuwd of iemand ze herkent en weet waar ze te koop zijn. Het zullen wel replica's worden, maarja die gok durf ik te nemen.

Kevin

Re: Welk type velg is dit?

Bericht door Kevin » 18 apr 2016, 08:48

Goedendag ruttiebar,

Ik heb even de lijst doorgelopen die ik kon vinden. Het lijken mij Style 220 velgen van BMW deze heb je voornamelijk in een chroom uitvoering. Pin me er niet op vast maar ik DENK dat dit ze zijn: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/220
.
Afbeelding

ruttiebar
Contacteer:

Bericht door ruttiebar » 28 apr 2016, 14:48

Kevin schreef:Goedendag ruttiebar,

Ik heb even de lijst doorgelopen die ik kon vinden. Het lijken mij Style 220 velgen van BMW deze heb je voornamelijk in een chroom uitvoering. Pin me er niet op vast maar ik DENK dat dit ze zijn: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/220
Hi Kevin,
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar toch lijken die style 220 velgen net iets anders. Alsof ze niet volledig lichtmetaal zijn ofzo, ik kan het niet goed beschrijven.
Het type dat ik stuurde vind ik net wat strakker en minder shiney. Heb ze nog steeds niet gevonden helaas!

Kevin

Bericht door Kevin » 28 apr 2016, 15:12

Kan zijn dat het een replica is, die zijn vaak net wat anders dan de OEM.

Kleine correctie, volgens onze forum richtlijnen is het niet de bedoeling om op het laatste bericht met een quote te reageren. :D
.
Afbeelding

ruttiebar
Contacteer:

Bericht door ruttiebar » 06 mei 2016, 15:52

Dan vind ik de replica mooier denk ik :) Enig idee waar die replica te vinden is?

Excuses voor het quoten, was me er niet van bewust.

Kevin

Bericht door Kevin » 09 mei 2016, 09:55

Zou ik niet durven zeggen, je zou op het forum in het markt gedeelte een gezocht topic kunnen openen. Verder Social Media en websites als Marktplaats.

M.b.t. het qouten, geen probleem. Alleen een advies voor de toekomst!
.
Afbeelding

ruttiebar
Contacteer:

Bericht door ruttiebar » 22 mei 2016, 16:41

Thanks voor je reply Kevin! Ik ga er binnenkort verder mee. Zodra ik ze gevonden heb plaats ik een post!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Styling”