Gisteravond eindelijk weer tijd vrij kunnen maken om de auto weer soepel lopend te krijgen.
Hij liep stationair niet goed, hij paste steeds de toeren aan.
Na wat zoeken bleek dat ze een vacuumslang niet hadden aangesloten onderop het inlaatspruitstuk..
Beetje jammer want het hele inlaatspruitstuk moest eraf om dat vacuumslangetje vast te zetten.
Maar gelukkig was dat het enige, hij loopt soepel, geen noodloop wat Kevin had.
Na wat navraag te hebben gedaan zitten er verschillende type computers op de E46 pre-facelift. Die van mij blijkt alleen in te grijpen als de voorste lambada sensoren foute gegevens door geven en de achterste maakt hij alleen melding van. Uitschrijven is dus niet nodig (zo lijkt het).
Tevens heb ik de koelvloeistof slang anders vast moeten zetten ivm het verwijderen van de verwarming.
Gisteren ben ik jammer genoeg niet toegekomen aan het koppelingsprobleem, ik moet het systeem even goed opnieuw ontluchten, dan denk ik dat de slave cylinder ook weer goed werkt.
En de remmerij voelde erg sponzig met het oprijden van de autotransporter (toch fijn om dat niet meer met een handliertje te moeten doen
![smile :amen:](./images/smilies/worshippy.gif)
)
Kijkend naar mijn huidige vrijetijdsschema en kans op niet goed gerepareerde onderdelen, zal ik niet een volledige trackday a 300 euro bijwonen dit jaar maar ga ik eerst testen op de RZ vrijrijdagen a 30 euro per 20 minuten. Wellicht dat ik niet kan wachten tot Oktober als het feest in Assen plaatsvindt en dat ik dus even een tripje naar Zandvoort ga maken.