De laatste 5.500km heb k er zelf bij mogen zetten, tot nu toe een geweldige ervaring, en geen enkel probleem met de auto. Op naar de 200.000 (of de volgende 5.500km).

Ik heb zelf een Dynavin in mijn E46, hier voor moest ook de climate control omlaag. Dit kan maar ik meen dat je hier wel een speciale "beugel" voor nodig hebt om de CC unit op zijn plek te krijgen.Yoghurt schreef:Hoi allen,
Inmiddels zonder enige problemen aangekomen op bijna 125.000km. Binnenkort zijn de remschijven voor aan de beurt, en misschien een enkel rubber van de ophanging. Dit laat ik doen bij Jan Hermsen in Kortenhoef waar de auto in onderhoud is.
Ik speel ook met de gedachte om wat aanpassingen te maken aan het interieur van mijn e46.
O.a. de volgende zaken:
- Goede beige mattenset (ter vervanging van de zwarte in het beige interieur) Waar bestellen? offenga misschien á €59,-?
- Graphite / zwarte interieurlijsten glans (wordt denk ik maatwerk / spuitwerk)
- Tellerringen --> http://www.bmwproducts.nl/Webwinkel-Pro ... titan.html
- Din2 (of 2din) navigatie/radio ter vervanging van de enkele originele eventueel icm subwoofer--> Hier is zoveel mogelijk, zie door de bomen het bos niet meer. Ook moet de verwarmingsunit een plek zakken. Kan dit zomaar?
Hij staat nét bij de garage voor nieuwe remschijven. Morgen haal ik hem op.Beem schreef:Kun je een foto plaatsen van de interieurlijsten? Ik ben benieuwd hoe dit is geworden met plastidip!