M5 Azurite Black
Re: M5 Azurite Black
Nice one!
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Generatiekloof
En verleden week een nieuw stuur gemonteerd van Alcantara !
En verleden week een nieuw stuur gemonteerd van Alcantara !
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
- lekkerwijf1
A90, wat een topcar zeg,,,, vind ik HEEEEEL leuk. Succes met de nieuwe aanwinst
Pure perfectie a90 !
Het volleder interieur ( dus ook het dashboard ) ziet er zo tof uit, vooral in combo met je nieuwe stuur
Het volleder interieur ( dus ook het dashboard ) ziet er zo tof uit, vooral in combo met je nieuwe stuur
Dat stuurtje!
Dat stuur is dus bijna niet aan te komen. BMW wil ze niet los leveren en ze zijn alleen geleverd in een beperkte serie (30 stuks) M5's die naar Engeland zijn gegaan.
Via via heb ik er een uit de US kunnen krijgen, er zijn er verleden jaar per ongeluk 2 afgestuurd en dat waren gelijk de laatste.
Via via heb ik er een uit de US kunnen krijgen, er zijn er verleden jaar per ongeluk 2 afgestuurd en dat waren gelijk de laatste.
wat een topwagen!
En leuk zo met dat speciale stuurtje, toch weer iets aparter!
En leuk zo met dat speciale stuurtje, toch weer iets aparter!
>>>>Showroom E36's<<<<
Wat lijkt een E60 dan in 1x oud, super zo'n F10! Stuurtje is ook wel iets unieks zo
wat een super mooie auto! gefeliciteerd prachtwagen zal ook super mooi rijden!
heb afgelopen zaterdag proefritje gemaakt in een e60 m5 wat een monster zeg!
was alleen even wennen aan die smg bak, maar heb begrepen dat het nieuwe type wel erg mooi soepel overschakeld ben daar erg benieuwd naar!
heb afgelopen zaterdag proefritje gemaakt in een e60 m5 wat een monster zeg!
was alleen even wennen aan die smg bak, maar heb begrepen dat het nieuwe type wel erg mooi soepel overschakeld ben daar erg benieuwd naar!
Zijn ze daar in een speciaal model geleverd dan? Is dus echt iets exclusiefs!a90 schreef:Dat stuur is dus bijna niet aan te komen. BMW wil ze niet los leveren en ze zijn alleen geleverd in een beperkte serie (30 stuks) M5's die naar Engeland zijn gegaan.
Yup, het is de performance edition met nog een paar andere fraaie goodies
http://www.gtspirit.com/2012/06/17/moto ... e-edition/
http://www.gtspirit.com/2012/06/17/moto ... e-edition/
- jwbakkenes
Das niet slecht, veel plezier met je nieuwe M5. Wanneer krijg je hem?
Ik ben benieuwd of de beleving hetzelfde of beter/anders is.
Ik ben benieuwd of de beleving hetzelfde of beter/anders is.
Volgende week gaan we rijden, lekker snel dus.
De nieuwe is op een aantal punten wel anders, zo heeft het de Competition Package waarbij er wat meer vermogen en een stuggere vering is gemonteerd plus ook carbon keramische remschijven. Daarnaast is hij echt helemaal volgehangen met opties, ik geloof dat alleen de trekhaak ontbreekt en als bonus komt de auto met carbon opties en een titanium Akrapovic uitlaat.
De kleur is ook zeldzaam mooi namelijk Pure Metal Silver.
Hier nog 2 pers foto's van een soortgelijke auto waarbij de kleur goed te zien is.
De nieuwe is op een aantal punten wel anders, zo heeft het de Competition Package waarbij er wat meer vermogen en een stuggere vering is gemonteerd plus ook carbon keramische remschijven. Daarnaast is hij echt helemaal volgehangen met opties, ik geloof dat alleen de trekhaak ontbreekt en als bonus komt de auto met carbon opties en een titanium Akrapovic uitlaat.
De kleur is ook zeldzaam mooi namelijk Pure Metal Silver.
Hier nog 2 pers foto's van een soortgelijke auto waarbij de kleur goed te zien is.