lees toch al geruime tijd op dit forum mee. Laatst ook al een topic aangemaakt. Mijn zoek toch begon eigenlijk bij een 325ti. Natuurlijk wel met de leuke opties, zoals M-pakket met suede stoelen. Helaas kon ik deze niet helemaal vinden binnen m'n budget.
Zoek tocht iets uitgebreid en mijn oog viel op, een minder banden vretende, 316ti. In mijn ogen een van de leukste kleuren en met de gezochte opties. Helaas alleen geen climate controle, maarja dat is dan niet anders.
Gaat om een 316ti, uit 2003. 185dkm op de klok en nog een net interieur. Heb toch vele interieurs gezien met al mooie slijtage gaten!
Paar plaatjes bij het praatje.

Plannen:
- Voor ietsjes zakken, wel een AP veren setje gezien voor alleen de voorkant. 40mm, dat lijkt me wel wat.
- Leuk setje zomer velgen, 18 inch. Zat te denken aal styling 270. (waarschijnlijk pas in t najaar of volgende zomer)
- Aangezien dr op de voorbumper wat schade zit, de "lip" in de bumper en "diffusor" zwart plasti-dippen.
1e Probleem doet zich nu voor.
Nu heb ik een aux kabeltje besteld, radio wil natuurlijk allemaal wel los. Maar krijg de stekkers niet achter uit de radio. Schuifje wel omhoog, maar of niet ver genoeg of ik doe wat fout. Hoe werkt dit?