Re: EDje's F21 *is verkocht*
Re: EDje's F21
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden dat ik op de forums ben geweest... sorry hiervoor ;-)
Ben wel altijd actief of Facebook, maar om ook alle forums bij te houden, daar moet ik echt ff de tijd voor nemen.
Maar vandaag is het dus zo dag, dus hier weer wat update's
Ik heb nou een speciale iPhone/IPad Mini houder ingebouwd, zodat ik zowel de iPhone kan gebruiken, en als ik wil, de IPad Mini.
Ook heeft Navishop.nl een upgrade van Gladen en een Mosconi versterker ingebouwd, dit word nog eens ondersteund door een aparte sub/versterker van Hertz. Het geluid is nou echt subliem, en dan ook een echte aanrader voor elke audio freak.
Verder heb ik nog een actieve camera ingebouwd, die tijdens het rijden in de BMW alles bijhoud.
Zoals: snelheid, lokatie, tijd, datum. Dit blijft ook zichtbaar op de film zelf.
Ik heb er wel een aparte schakelaar tussen gezet, zo dat als het ff niet opgenomen hoeft te worden, ik de camera uit kan zetten. Verder is alles netjes weg gewerkt, en is er op de aansluitkabel uit het plafond na, niks van te zien.
Dit alles is straks op 16 Augustus, tijdens de komende BMW Meeting, uitgebreid te zien en te beluisteren...
Ook staat de PromoBimmer weer op 100% Tuning, en krijgt die weer een ander jasje. Dit zal dan tijdens 100% Tuning op Zaterdag rond 12:30 onthuld worden... ik kan jullie al wel verklappen, dat het wel iets speciaals belooft te gaan worden.
Hier dan de foto-tjes
Ben wel altijd actief of Facebook, maar om ook alle forums bij te houden, daar moet ik echt ff de tijd voor nemen.
Maar vandaag is het dus zo dag, dus hier weer wat update's
Ik heb nou een speciale iPhone/IPad Mini houder ingebouwd, zodat ik zowel de iPhone kan gebruiken, en als ik wil, de IPad Mini.
Ook heeft Navishop.nl een upgrade van Gladen en een Mosconi versterker ingebouwd, dit word nog eens ondersteund door een aparte sub/versterker van Hertz. Het geluid is nou echt subliem, en dan ook een echte aanrader voor elke audio freak.
Verder heb ik nog een actieve camera ingebouwd, die tijdens het rijden in de BMW alles bijhoud.
Zoals: snelheid, lokatie, tijd, datum. Dit blijft ook zichtbaar op de film zelf.
Ik heb er wel een aparte schakelaar tussen gezet, zo dat als het ff niet opgenomen hoeft te worden, ik de camera uit kan zetten. Verder is alles netjes weg gewerkt, en is er op de aansluitkabel uit het plafond na, niks van te zien.
Dit alles is straks op 16 Augustus, tijdens de komende BMW Meeting, uitgebreid te zien en te beluisteren...
Ook staat de PromoBimmer weer op 100% Tuning, en krijgt die weer een ander jasje. Dit zal dan tijdens 100% Tuning op Zaterdag rond 12:30 onthuld worden... ik kan jullie al wel verklappen, dat het wel iets speciaals belooft te gaan worden.
Hier dan de foto-tjes
Laatst gewijzigd door edjebmw op 08 feb 2018, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
- mieske90
- BimmerPortal Team
de gadgets zien er weer netjes uit
hopelijk ook tot 13 september
Ga m'n best doenmieske90 schreef:de gadgets zien er weer netjes uit
Zo, de PromoBimmer heeft weer een geheel nieuw jasje gekregen, en een geheel nieuw set ///M Performance remmen. Verder is de audio nog meer verfijnd, en is het dus weer een geheel nieuwe BMW geworden.
Dit keer is het een eerbetoon aan Liesette Braams geworden, waar we een hele goede band mee hebben, en die een zware tijd achter de rug heeft, en ook nog een lange weg te gaan heeft...
Ik hoop dat jullie hem net zo geslaagd vinden als ik zelf, en dat we elkaar gauw weer ergens tegen komen op een Meeting en/of evenement.
Hier dan de foto-tjes
[img]https://myalbum.com/photo/NO94DUwmTM5R/360.jpg[/img]
[img]https://myalbum.com/photo/OFLkIcCz7oc8/360.jpg[/img]
Dit keer is het een eerbetoon aan Liesette Braams geworden, waar we een hele goede band mee hebben, en die een zware tijd achter de rug heeft, en ook nog een lange weg te gaan heeft...
Ik hoop dat jullie hem net zo geslaagd vinden als ik zelf, en dat we elkaar gauw weer ergens tegen komen op een Meeting en/of evenement.
Hier dan de foto-tjes
[img]https://myalbum.com/photo/NO94DUwmTM5R/360.jpg[/img]
[img]https://myalbum.com/photo/OFLkIcCz7oc8/360.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door edjebmw op 08 feb 2018, 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
edjebmw schreef:Zo, de PromoBimmer heeft weer een geheel nieuw jasje gekregen, en een geheel nieuw set ///M Performance remmen. Verder is de audio nog meer verfijnd, en is het dus weer een geheel nieuwe BMW geworden.
Hier dan de foto-tjes
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Thnx
Laatst gewijzigd door Bart70 op 27 okt 2015, 07:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Reden: quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is niet toegestaan, dank voor de medewerking
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Het is inmiddels al weer een tijdje geleden,dus is het weer tijd voor wat nieuwe foto-tjes.
Hier is de PromoBimmer Liesette Braams Edition, in de pitbox bij Liesette Braams
*Klik hier*
Zal proberen er nou weer wat vaker foto-tjes op te zetten....
en anders ben ik ook te volgen op Facebook
Hier is de PromoBimmer Liesette Braams Edition, in de pitbox bij Liesette Braams
*Klik hier*
Zal proberen er nou weer wat vaker foto-tjes op te zetten....
en anders ben ik ook te volgen op Facebook
Hoeveel km-ers zijn er inmiddels met deze PromoBimmer gereden
F45 - 5 deurs - 6-traps - steptronic - 100 kW / (136 pk)
Zo'n 63.000 km... gaat best snelBeEmWer schreef:Hoeveel km-ers zijn er inmiddels met deze PromoBimmer gereden
heb inmiddels weer een update gedaan
Dit is voorlopig wel de laatste
Heb een custom made Akrapovic uitlaat systeem laten maken bij EPS Uitlaten....
hier het filmpje van de bouw en de soundclip.
Akrapovic Exhaust Build
En hier het verschil van voor en na de Bouw, en als toetje, de M2 met M Performance exhaust system
voor en na
Dit is voorlopig wel de laatste
Heb een custom made Akrapovic uitlaat systeem laten maken bij EPS Uitlaten....
hier het filmpje van de bouw en de soundclip.
Akrapovic Exhaust Build
En hier het verschil van voor en na de Bouw, en als toetje, de M2 met M Performance exhaust system
voor en na
Mooie eindstyling.
Ik vind je oude uitlaat erg stil ivm mijn duplex systeem van maxi performance.
Ik vind je oude uitlaat erg stil ivm mijn duplex systeem van maxi performance.
Thnx
En dat vond ik zelf eigenlijk ook qua sound
Maar nu klinkt die echt helemaal top
En dat vond ik zelf eigenlijk ook qua sound
Maar nu klinkt die echt helemaal top
Laatst gewijzigd door mieske90 op 18 jul 2016, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het quote van een vorig bericht is niet toegestaan
Reden: Het quote van een vorig bericht is niet toegestaan