Mooie E39
![Duim omhoog :duim:](./images/smilies/1duim.gif)
Gr.Joop
Beste Ray,Ray_530i_2001 schreef:Nog een todo lijstje:
- - Instaplijsten linksvoor en linksachter vervangen (nog nergens kunnen vinden)
- - Schuifje van opbergruimte middenconsole (deze ontbreekt)
- - Afdekdopjes in de kunsstofrand van de achterklep
- - Cd wisselaar werkt niet, werkend maken of iets anders in de plaats
- - Leren bekleding onderhouden, iemand nog een tip?
Leeronderhoud hoeft niet zo duur te zijn en (het liefst) reinigen zonder chemische middelen. Als het leer er goed uitziet en geen scheuren en barsten vertoont kun je het ook simpel en doeltreffend onderhouden gewoon met een vochtig doekje eerst afnemen en daarna als het droog is gewoon licht invetten met ledervet. Als het goed ingetrokken is hoef je het licht uit te smeren zodat het goed beschermd en soepel blijft. Wanneer het echt lelijk verdroogd en verkleurd is moet er meer gebeuren met allerlei chemische schoonmaak-en herstelmiddeltjes waarvan er genoeg beschreven zijn. Ik hanteer al jaren de eerste versie en daarmee hou ik het leer zo goed als nieuw. Wel regelmatig doen, eens in het half jaar of zo.pnbmw schreef:Ben benieuwd naar de foto's. krijg allemaal "kruisjes". Veel plezier met je youngtimer. Ben overigens ook erg tevreden met mijn youngtimer. Naast het fiscale voordeel rij ik iedere keer met veel plezier in mijn 528I. Ik hoef voorlopig geen nieuwe auto met veel afschrijving meer.