///M5 E60 VRKOCHT
Re: ///M5 E60
Mooi, zo'n 5.0 V10 !
M3 en M5 kun je niet met elkaar vergelijken, ander karakter.
De M5 E60 en F10 evenmin.
Zuinig op zijn, dit is een klassieker in de welbekende dop !!
M3 en M5 kun je niet met elkaar vergelijken, ander karakter.
De M5 E60 en F10 evenmin.
Zuinig op zijn, dit is een klassieker in de welbekende dop !!
M5 zonder opmerking door de APK. Velgen zijn opgeknapt en voorzien van nieuwe Michelin Supersports. Wacht nog ff op de stickertjes voor de velgen, dan eens een paar mooie foto's maken.
Gr Ron
Gr Ron
De mijne zie ander halve week geleden zoek het maar uit en ga maar lopen
Maar in ieder geval fijn dat de jouwe door de keuring heen is
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Oei, niets ernstigs mag ik hopen ?Marco M schreef:De mijne zie ander halve week geleden zoek het maar uit en ga maar lopen
Gr Ron
Supersports zijn geweldige banden, er zat een set op mijn vorige M5 en daar heb ik veel plezier van gehad, beter dan de Pilot Sport 2.BMW-Ron schreef:Velgen zijn opgeknapt en voorzien van nieuwe Michelin Supersports.
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
Hey Ron, nee joh alleen de brandstofpomp .
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Heb ik die toevallig maandag in Zwolle in mijn haden gehad ?Marco M schreef:Hey Ron, nee joh alleen de brandstofpomp .
Gr Ron
Ja hoor.....
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Ik had eigenlijk een filmpje moeten maken, als je zag wat voor zwarte drab er nu nog uitkwam (het brandstof filter) daar gaan je injectoren toch een keer problemen mee krijgen. Maar die van jou kan er wel weer even tegen !
Gr Ron
Gr Ron
Zo, de M5 E60 is weer helemaal netjes en strak. Misschien als ik er ooit tegenaanloop een nieuw of erg mooi setje achterlichten zonder groen randje (geen facelift) dat is het wel zo'n beetje. Wil wel het leer van het interieur nog een keer cleanen en behandelen, dan is het alleen nog een kwestie van bijhouden.
Wat snelle foto's
Velgen nieuw (opgeknapt), banden nieuw, APK. Wel opvallend de Michelins zijn dezelfde maat als de Hankooks die eronder zaten. Toch liepen deze nieuwe banden bij diep inveren achter aan, de Hankooks incl. bagage en 4 pers nooit. Vandaag spacers achter van 10mm vervangen door exemplaar van 5 mm. Probleem opgelost.
Gr Ron
Wat snelle foto's
Velgen nieuw (opgeknapt), banden nieuw, APK. Wel opvallend de Michelins zijn dezelfde maat als de Hankooks die eronder zaten. Toch liepen deze nieuwe banden bij diep inveren achter aan, de Hankooks incl. bagage en 4 pers nooit. Vandaag spacers achter van 10mm vervangen door exemplaar van 5 mm. Probleem opgelost.
Gr Ron
Het is weer een plaatje Ron
///M POWER
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
BMW M3 E92 jerezschwarz
BMW M5 E60 silbergrau
BMW 645CI S stratusgrau
BMW M3 E46 titansilber
BMW M3 e46 carbonblack
BMW M3 E36 black
Prachtige auto !! alsof ik in de spiegel kijk.
Maar de ruitenwissers staan iets te hoog. niet helemaal in ruststand klopt dat ?
Maar de ruitenwissers staan iets te hoog. niet helemaal in ruststand klopt dat ?
- jwbakkenes
Bedankt ! Nog een vraagje van mij, heeft er nog iemand een tip welk setje aan te schaffen voor het reinigen, behandelen en conserveren van het leer in de M5 ? Wang bestuurdersstoel wil ik ook even netjes maken, wordt een beetje kaal.
Gr Ron
Gr Ron
Probeer eens via colourlock.nl. Hebben veel verschillende producten en heb er al goede verhalen over gehoord en gelezen. Eerlijk bekennen dat ik er zelf geen ervaring mee heb.
Mooie V10 heb je trouwens
Gr. Powermoss
Mooie V10 heb je trouwens
Gr. Powermoss